Spring naar bijdragen

Cees Gevangen genomen!!


MijnNaamIsStef

Aanbevolen berichten

Hey beste TC'ers / Boefjes ;P

Toen ik Cees zag lopen vroeg ik aan hem wanneer de nieuwe Update kwam.

Hij zij binnenkort, maar dat had ik al zovaaaak gehoord. Toen zij ik kan je aan Complimentje vragen om een datum?

Hij zei oke. Een week later zag ik hem weer en toen vroeg ik weer. Wanneer komt de nieuwe update. Maar er kwam weer Binnenkort uit zijn mond gefloept.

Toen was ik triggert en ontvoerde ik Cees naar mijn cel, om precies te zijn cel-27. Ik bleef hem ondervragen, maar hij bleef binnenkort zeggen.

Dat was al een maanden gelden maar hij zit nog steeds in zijn cel.

Toen dacht ik:

Mensen en dieren zijn gewervelden. waarom kan je dan van een mens geen dierentuin maken!

Dus vanaf NU kan je komen kijk naar de super, fantastische Cees in cel 27!! 

En het is helemaal gratis!!

Toen ik terug liep in de avond naar mijn cel na het vissen in de visvijver zag ik dat er meer Mods, Admins en zelf de owner ontvoerd zijn. :astonished:

Niemand kan dus wachten om naar de nieuwe gevangenis te gaan midden in de stad!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ik hoop dus dat de update snel der aan komt en de andere gevangenen ook. Ik weet dat het heel veel werk is en daar heb ik veel respect voor!!:smirk:

 

Groetjes: MijnNaamIsStef

 

 

 

 

bewerkt door sgamer123
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...