Spring naar bijdragen

rip plot


BjertHa

Aanbevolen berichten

hallo

ik had een speler ge add op mijn plot op prison zodat hij of zij mijn plots kon mergen en die wouw ik weer verwijderen en ik ben zo dom dat dit foutgaat en mijn plot verwijdert kan ik dit terug krijgen

bewerkt door bert_POWER
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bert_POWER:

hallo

ik had een speller ge add op mijn plot op prison zodat hij of zij mijn plots kon mergen en die wouw ik weer verwijderen en ik ben zo dom dat dit foutgaat en mijn plot verwijdert kan ik dit terug krijgen

Hey @bert_POWER, voor dit soort vragen kun je het beste een ticket sturen naar [email protected] :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @bert_POWER.

Vervelend om te horen van je plot, maar zover ik weet kan iemand jou plots niet voor je merge je zal die functie dus zelf moeten kopen op www.winkel.torchcraft.nl onder prison -> speciale rechten. Verder kan je inderdaa zoals TheIdiotManiac het beste een mailtje sturen alleen is het probleem dat na /plot clear (of delete hangt ervanaf wat je hebt getypt)  er een waarschuwing komt en dat je /plot confirm moet typen om door te gaan. Je werd er dus wel voor gewaarschuwd dat er iets ging gebeuren dit maakt de kans op een refund kleiner, let daar op voor de volgende keer! Verder heel veel succes!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@dirk2001 ik heb mail gestuurd kan helaas niet terug krijgen want de plots worden niet opgeslagen. Ik snap het wel dat je het zelf moet kopen. maar er kwam wel een waarschuwing toen ik die speller ging verwijderen, maar ik dacht o vast een nieuwe update. maar toen ging meer als 10 uur werk weg.  

Ik had het ook aan mijn ouders verteld en die vonden het raar dat ik er zoveel tijd in had gestoken xD

 

en met het bedoel ik merge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...