Spring naar bijdragen

Demo account?


extremewessel30

Aanbevolen berichten

Dus ik zat lekker voor m'n laptop even een youtube video te bekijken. Toen werd ik verveelt en wou op minecraft spelen. Tot mijn verbazing stond er in de Minecraft Launcher: Speel Offline (1.8) Ik dacht: huh? dus ik restarde mijn launcher wat denk je? Ja ik kan weer niet spelen want het zei weer: Speel offline (1.8) maar ik zat goed te kijken en onderaan voordat de launcher helemaal compleet was geladen zag ik een zin onderaan de beginnende launcher en er stond: (Waarom speel ik de demo?) Ik dacht zo van: wat? ik mail Mojang even of zij kunnen helpen, dus nu heb ik een mailtje naar hun gestuurd en tot de release van deze thread is er nog geen reactie gekomen.

Mijn vraag is dus of iemand weet wat er aan de hand is want ik weet het niet (Go figure ik ben 14) xD. Maar als iemand het probleem kent en weet hoe zij/hij hem kan fixen hoor ik dat graag uiteraard. 

Trouwens voordat ik minecraft had opgestart had ik op Youtube gezocht voor minecraft alts (Alternate Account = Extra account) voor mijn vriend omdat hij geen account heeft. Ik had hem dus wel geprobeerd of ze werken in de launcher als je weet wat ik bedoel. Zou dat het kunnen zijn? idk graag zou ik snel weten hoe je dit kunt oplossen

Alvast bedankt! P.S Dat betekent dat ik niet (tijdelijk) op torchcraft speel. Maar ik blijf nog wel op de forums ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Smellypizza,

Met de nieuwe laucher van Minecraft kan je met meerdere accounts spelen. Het kan zijn dat je nog op je vriend zijn account zit, om dit te kunnen veranderen moet je rechtsbovein klikken bij je accout naam. Er staat dan een pijltje waar je op kan klikken en daar kan je als het goed is weer je main account selecteren! 

Ik hoop dat je er uit komt!

Met vriendelijke groet,

Wiksxo (Survival1 helper)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:o er staat een soort bericht. Ik kan het niet copyen dus ik type het even over: [Aankondiging] Database upgrade - Logins will go down temporarily at 08:00 AM UTC on the 10th of May while we upgrade the account database.

 

Ik denk dus dat ik niks kan gebruiken tot 10 mei. Dus HEEL erg bedankt voor de tip Wiksxo ookal heb ik er niet veel aan gehad ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Smellypizza:

Weet je misschien wat ze gaan doen met je account?

Beste,

ik begrijp dat je het bericht van mojang voor 10 mei niet snapt, hier even een kleine uitleg:

 

Je kan op 10mei vanaf 8u AM UTC niet inloggen op minecraft omdat ze de database (opslag) gaan upgraden.

Dit heeft geen gevolgen voor alle accounts die op minecraft zijn.

 

Voor meer vragen Stuur maar via bericht op het forum.

 

Grtjes,

Dj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Smellypizza:

Ik kan het nog steeds niet spelen na alles wat ik heb gedaan. Ik heb ook al een mail gestuurd naar Mojang 3 dagen geleden en ik heb nog steeds niks terug gehoord. Kan iemand me helpen?

Denk dat je gewoon even geduld moet hebben tot de 10e van deze maand. Ben bang dat er nu niks an gedaan kan worden maar zal het na de 10e nog niet werken zou ik nogmaals een mail sturen naar Mojang ondanks dat de wachtijden super lang zijn voordat je een antwoord zal krijgen. Maar ja alles beter dan een nieuw MineCraft account kopen right? ;P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...