Spring naar bijdragen

Mijn rondleiding door de nieuwe prison!!!


sgmer123

Aanbevolen berichten

Hey beste TC'ers / Boefjes,

Gisteren kreeg ik en nog iemand een rondleiding door de nieuwe prison.

Ik heb echt veel gezien en het was super.

Natuurlijk ga ik ook niet te veel vertellen en laat ik jullie niet te veel zien.

 

Prison in een nieuw jasje

Toen ik in de prison kwam voelde ik me anders dan normaal. Het was heel anders en super tof. Er zoals altijd nog steeds een warp A en als ik het goed heb is er niks veranderd in de mines qua ores. Er is nog steeds een schapen en konijnen farm en natuurlijk de varkentjes.

Normaal speelde de prison zich af midden in de bergen maar nu is de prison midden in de stad.

Zoals de warp ores info is in de brandweer kazerne en de warp info in een random gebouw.

Ook zul je veel meer buiten de prison komen om meer dingen te doen en te krijgen.

Nieuwe warps

Hier kan ik niet veel over zeggen omdat ik het ook een beetje geheim moet houden.

Maar ik dan der wel een paar vertellen

  • Warp sandmine Hier kan je sand minen
  • Warp woodmine hier kan je wood minen

In de stad kan je ook leuke dingen doen zoals parcours om spiciale items te ontgrendelen 

 

Waaneer komt nou die update?!?!?

Zelf kan ik hier ook geen antwoord op geven.

Monk, Complimentje, Isastyle en saint zijn druk bezig met testen. Ook moeten er nog een aantal dingen gebouwd woorden waar complimentje druk mee bezig is, en alle anderen helpen druk mee. Ik heb zelf ook nog gevraag hoelang het duurt. Monk zij dat hij het niet wist maar dat het geen maanden gaat duren. Dus reken er maar op dat de update binnen 1 á 2 'maanden online gaat.

 

Fun Fun en nog meer Fun!!!!

Tijden de rondleiding door de stad zag ik super veel leuke dingen en hoe het gemaakt is.

Ik zag ook hoeveel leuker prison wordt als de update online komt.

Zo zag ik een vuilnis stort waar je al je troep of niet troep terecht kan en dan wordt gedropd als dropparty na een tijdje.

Ook komt er een nieuwe record hall met meer gekke, leuke records.

 

Respect

Na de rondleiden had ik super maar ik SUPER veel respect voor de staff-leden nou dat heb ik altijd al gehad.

Maar toen er werdt gezegt dat ze bijna alles het de hand hadden gemaakt en al begonnen in januari was ik echt verbaasd.

Ik wil Monk en Complimetje heel erg bedanken voor de rondleiding. En zelf wil ik alle staff-leden bedanken voor mijn 3 fantastische jaren op TC.

 

Groetjes MijnNaamIsStef

 

 

  • Leuk 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey MijnNaamIsStef

Leuk verhaal en leuk geschreven.

Blij dat je de rondleiding mooi hebt gevonden en dat je enthousiast bent over de nieuwe update van Prison.

Wij hopen ook zeker dat de update snel gaat komen, zodat iedereen een kijkje kan nemen en lekker Prison 2.0 kan gaan spelen.

Greetz Saizis

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...