Spring naar bijdragen

Een mysterieus eiland....


SaintSDevastatoR

Aanbevolen berichten

Beste Survival1 spelers,

Af gelopen nacht, 8 mei was ik nog diep in de nacht online.... Ik was aan het afronden om toch maar eens mijn bed in te duiken toen ineens de wereld begon te schudden, echt alles trilde.... ik hoorde rare geluiden die ik alleen maar in de end heb gehoord. Een soort gegil maar toch ook weer niet....

Na ongeveer een half uur in dit gekrijs en geschud te hebben gezeten werd het spontaan stil... Doodse stilte.... langzaam kwamen de vogels weer tot leven maar dat was ook alles. 

Natuurlijk moest ik dit onderzoeken! Dus ik met mijn blazerod stevig in mijn had geknepen ging op onderzoek uit, er moest iets groots gebeurd zijn, iets majestueus! Iets met een kracht dat letterlijk alles kon laten schudden....

Na uren op onderzoek uit geweest zijn kwam ik het tegen... het was groot, het was magisch, er waren geen woorden voor te vinden. Snel pakte ik mijn telefoon uit mijn broekzak want dit moest ik vast leggen. Zo groot, zo gewoon, ik ben er nog stil van.

Snel opende ik mijn camera maar ik zag al snel dat ik zwaarder geschut nodig had, mijn simpele camera kon het niet aan! Snel opende ik mijn rugzak en haalde hier mijn heuse spiegel-reflex digitale camera uit en zette hem aan mijn oog, Want wat ik hier zag....

Ik zag een eiland, een eiland uit de end? Maar hoe... hoe komt die in de normale wereld? Was dit het gerommel? Was het uit de end neer gedaald naar de normale wereld? Ik keek beter.... er staat een tempel op! Bewaakt door grote standbeelden van draken...

Er brand een vuur, maar geen normaal vuur... het is paars??? Hoe kan dit? Blauw vuur oke, maar paars? Wat is dit voor magisch gebeuren!!!

Snel pak ik mijn blazerod er weer bij en trek er op uit, elytra in de aanslag, dit moet ik zien! Langzaam kwam ik dichterbij, hoe dichterbij ik kwam hoe verder mijn mond open viel. Midden in stond een soort mini tempel. Met een portaal! Is dit dan... is dit dan de portal naar de end? Geen eeuwige zoektochten meer met enderpearls en dwars door gevaarlijke ruimtes om in de end te kunnen komen? Ja dit moest het zijn. 

Snel kijk ik verder. Ik kon naar binnen! Binnen stond een vuurschaal, niet zo maar 1... Het was een grote schaal met ook hier een soort magisch paars vuur er in. Was moest dit dan voorstellen? Het lijkt een soort levens bron.... Als ik goed keek kon ik de ogen van vele endermans zien... 

Wat er verder nog te zien was paste niet meer in mijn notitie boekje... dat moeten jullie zelf maar uitvinden. Om jullie de uren zoeken te besparen die ik heb moeten doorstaan heb ik er een warp neer gezet. /warp end. Kom snel kijken en laat weten wat jullie bevindingen zijn van deze mysterieuze vertoning!

Met vriendelijke groeten,

SaintSDevastatoR
Admin en ontdekkingsreiziger.

 

PS: Hier de fotos van mijn spiegel-reflex camera!

ev7RpQS.png

3aGOcsp.jpg

2RlDXyf.jpg


Thnx voor de hulp met het bouwen @Raoulh en @SirRodneyNL zonder jullie was het naar mijn mening nooit zo awesome geworden!
 

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei SaintSDevastator:

Als ik goed keek kon ik de ogen van vele endermans zien... 

En toen werd Seend achternagezeten door boze enderman geluiden :o

Beetje die endermans aankijken, tssk!

Zeer fancy smancy ❤

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...