Spring naar bijdragen

Examen stress


Xoezer

Aanbevolen berichten

S9TM3mp.png

Hi TorchCrafters,

De examentijd is weer aangebroken, namens het hele team wensen we alle examen kandidaten heel veel succes en wijsheid toe! Ik ben erg benieuwd, ga jij examen doen dit jaar? Of heb je misschien tips voor de examen kandidaten? Laat het weten in een reactie.

Groetjes!

PS: Mocht je nog een lesje minecraft willen, onze juf Compelintje staat voor jullie klaar op prison!

 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Xoezer:

S9TM3mp.png

Hi TorchCrafters,

De examentijd is weer aangebroken, namens het hele team wensen we alle examen kandidaten heel veel succes en wijsheid toe! Ik ben erg benieuwd, ga jij examen doen dit jaar? Of heb je misschien tips voor de examen kandidaten? Laat het weten in een reactie.

Groetjes!

PS: Mocht je nog een lesje minecraft willen, onze juf Compelintje staat voor jullie klaar op prison!

 

Zou een TorchCraft examen moeten komen, de gene met de hoogste scores wint een coupon van x aantal euro voor de shop! xD 

Natuurlijk zou dit geen verplicht-examen zijn maar still, lijkt mij wel leuk idee om zoiets te doen.

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Xoezer:

S9TM3mp.png

Hi TorchCrafters,

De examentijd is weer aangebroken, namens het hele team wensen we alle examen kandidaten heel veel succes en wijsheid toe! Ik ben erg benieuwd, ga jij examen doen dit jaar? Of heb je misschien tips voor de examen kandidaten? Laat het weten in een reactie.

Groetjes!

PS: Mocht je nog een lesje minecraft willen, onze juf Compelintje staat voor jullie klaar op prison!

 

Wanneer begint de les en waar zal deze plaats vinden in prison? :o 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel succes allen. Rust goed uit weer ruim optijd aanwezig. Eet veel bananen (wetenschappelijk bewezen dat die helpen met energie en concentratie) en als je snacks mee naar binnen mag nemen probeer die van te voren al uit een zakje te halen (niets ergers dan het geluid van openscheurende zakjes tijdens een examen) maar van al je leerwerk samenvattingen gemaakt van de belangrijkste kernwoorden en lees dit de avond van te voren nog goed door. (wetenschappelijk bewezen dat je hersenen dingen vlak voor je gaat slapen extra goed opnemen waardoor je ze beter onthoudt). en ook geld de regel leer alles minimaal 7 keer. dus twijfel je over iets zorg dat je het nog een goed aantal keren door leest en overschrijft!!! dan onthoudt je het beter :D

nogmaals allemaal heel veel succes :D jullie kunnen het en neem de tijd ervoor. ben je voor de tijd klaar? neem dan alles nog eens rustig opdracht voor opdracht door en bedenk opnieuw het juiste antwoord. kom je op hetzelfde uit dan zit je goed. liever de tijd uitzitten dan eerder weg mogen en later twijfelen over je antwoorden. 

 

En o ja laat je niet gek maken door de antwoorden bij LAKS. maar zit wel bovenop rare fouten. Zodra er over bepaalde examens genoeg klachten binnen komen als iets niet klopt worden die vragen of niet meegerekend of als goed beantwoord beschouwt... hou LAKS dus goed in de gaten :D 

schroom niet als je een herkansing moet doen dit geeft je meer tijd om alles nog eens goed door te nemen. En mocht je niet perse een herkansing moeten doen kan je dit alsnog doen als je denk ik had voor dat examen een beter resultaat kunnen halen. Volg je gevoel :D

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

12 uur geleden zei compelintje:

en ook geld de regel leer alles minimaal 7 keer.

 Oewh die wist ik nog niet :o Weer iets geleerd van de juf :) 

 

Veel succes examengangers! Zet je beste beentje voor :) En ook de faalangstigen niet getreurd! Als je veel spanning voelt voor het examen kun je proberen je hele lichaam aan te spannen, diep in te ademen en dan rustig alle spanning loslaten terwijl je uitademt :) Dit zorgt voor een rustige ademhaling en een goeie bloedstroming door je hersenen en voorkomt hiermee blackouts. Heeft mij gigantisch geholpen vroeger dus hoop dat jullie hier ook iets aan hebben ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens iedereen heel veel succes!:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: (mag zelf volgend jaar nog een keertje)

Een tip voor de beetje zwevers onder ons, hypnose therapie voor concentratie of gewoon relaxen werkte vorig jaar goed bij mij! 

Goede nachtrust: 

En als je toch bezig bent:

 

 

Bin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...