Spring naar bijdragen

Toekomst van TC


Justin (Spot)

Ben je het met de besluiting eens?  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Ben je het met de besluiting eens?

    • Ja, ik vind dat TC door moet gaat met supporten van nieuwere minecraft versies
      10
    • Nee! TorchCraft moet ook speelbaar blijven voor 1.9
      0


Aanbevolen berichten

Beste TC spelers,

Ik heb van bronnen ontvangen dat TorchCraft gaat stoppen met het supporten van de 1.8 versie, alleen mini games en terra zouden alleen nog 1.8 ondersteunen maar de rest van de server zal 1.9+ worden.

Ik vind dit persoonlijk zelf echt jammer, aangezien ik sinds 1.5 (kan ook eerder zijn hoor) op TorchCraft speel en ik vind het jammer te zien dat ze nu wéér meegaan met de nieuwste versies van minecraft. En ik hoop ook dat mensen die mojang niet snappen met hun 1.9+ logica

Wat vinden jullie ervan dat TorchCraft 1.9+?

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Justin,

We snappen dat je het jammer vind dat Torchcraft voor een deel geen 1.8 meer gaat supporten. Echter zoals in het bericht op de voorpagina staat is het niet te voorkomen. De plugins die op de gamemodes draaien supporten voor een groot deel al geen 1.8 meer en we moeten daarom met omwegen alles regelen. Erg veel werk en het geeft erg veel buggs. Daarnaast beperkt het ons in het bouwen van serverprojecten (1.8 clienten crashen op sommige blokken).

Om de 1.8 spelers tegemoet te komen hebben we games en terra op 1.8 gehouden. Dit zijn (blijkt uit onze statistieken) eigenlijk de enige 2 gamemodes waar met 1.8 clienten wordt gespeeld. Voor de andere gamemodes maakt het dus eigenlijk niet uit. 

Nogmaals we begrijpen dat je het jammer vind maar het kan niet anders. Er zijn maar weinig servers die 1.8 supporten in combinatie met de hogere clienten.

Met vriendelijke groet,

SaintSDevastatoR

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...