Spring naar bijdragen

Treinen


Flodder450

Aanbevolen berichten

Treinen "drool"

Stomme nederlandse metro's, dit zijn pas treinen die vette trajecten rijden. Beste treinreis van men leven!

En zeker niet optijd, 3 uur vertraging (goedgemaakt voor we bij de eindbestemming kwam)

Indian-Pacific.jpg

1280px-Indian_Pacific_Perth,_Western_Australia.jpg

peterborough_2006_0016.jpg

Indian-pacific-blue-mtns.jpg

mapIndianPacific.gif

Ik heb er ingezeten van adelaid tot perth,

Woow, dat is echt super vet! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Treinen "drool"

Stomme nederlandse metro's, dit zijn pas treinen die vette trajecten rijden. Beste treinreis van men leven!

En zeker niet optijd, 3 uur vertraging (goedgemaakt voor we bij de eindbestemming kwam)

-knip-

Ik heb er ingezeten van adelaid tot perth,

Damn, die zijn wel vet!

de meeste treinen uit Amerika doen mij niet zoveel, behalve deze trein van de Santa Fe:

iqwlrn.jpg

Ding reed van california naar Chicago!

wij hebben hem ook als modeltrein staan op de baan beneden:

ztyf09.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind treinen echt helemaal niks, ik moest 4 jaar lang geregeld met de trein voor school.

Vaak te vol, vaak erg vies, Savonds laat veel zatte mensen en paar keer meegemaakt dat ik ergens anders ben gaan zitten omdat er iemand naast me ging zitten die echt zwaaar stonk :P

Ook heb ik vaak gehad dat de trein plotseling niet meer verder rijd, en dat ik de laatste 50km met de bus moest.

Dit laatste zelfs midden in de winter meegemaakt, toen stond ik 2,5 uur buiten in de sneeuwkou te wachten omdat we met 300 mensen ofzo op 2 bussen zaten te wachten.

Nee dank je, ik vind treinen maar niks! :P

(al vind ik die oude locomotieven die bijv in engeland nog reiden wel mooi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind treinen echt helemaal niks, ik moest 4 jaar lang geregeld met de trein voor school.

Vaak te vol, vaak erg vies, Savonds laat veel zatte mensen en paar keer meegemaakt dat ik ergens anders ben gaan zitten omdat er iemand naast me ging zitten die echt zwaaar stonk :P

Ook heb ik vaak gehad dat de trein plotseling niet meer verder rijd, en dat ik de laatste 50km met de bus moest.

Dit laatste zelfs midden in de winter meegemaakt, toen stond ik 2,5 uur buiten in de sneeuwkou te wachten omdat we met 300 mensen ofzo op 2 bussen zaten te wachten.

Nee dank je, ik vind treinen maar niks! :P

(al vind ik die oude locomotieven die bijv in engeland nog reiden wel mooi)

Ik heb laatste tijd veel vertraging door mensen die voor de trein springen (zoals vandaag) en er zijn echt veel viezen mensen die stinken of je gewoon super vies liggen an te staren xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb het niet zo op moderne treinen eigenlijk, maar wel die treinen die ze in het oude westen aanlegden,

veel mooie films erover, en documantaires enzo, zoals de Transcontinental Railroad die in 1860 aangelegd werd, voor het eerst konden mensen betaalbaar naar de andere kant van amerika enzo echt geniaal, overal langs de route ontstaan allemaal van die super vette kleine dorpjes met een saloon enzo :D geniale tijd was dat zeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...