Spring naar bijdragen

Minder leuk bericht


kaana

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Dit is een minder leuk bericht. Daar komt het. Ik kaana3817 stop als Moderator bij Torchcraft. Dit omdat ik de afgelopen weken niet echt met plezier op Torchcraft speelde. Mijn motivatie voor Torchcraft is weg. Ik heb zoals jullie weten veel gedaan voor Torchcraft. Ik wens iedereen veel succes verder. Mensen die mij gesteund hebben in moeilijke tijden wil ik bedanken. Misschien kom ik nog een keer langs.

Tot gauw, Kaana3817

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas dat het zo heeft moeten lopen :( Ik vond workswith en Kaana hele fijne collega's en hoop ook zeker dat ze nog wel af en toe langskomen om hun gezicht te laten zien op de server.

Bedankt voor de uitleg @Pixiio dat geeft hopelijk weer wat rust met de wilde verhalen die er in dit soort situaties rondvliegen :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @kaana,

Ik voelde vanochtend meteen het gat dat je achterliet. Ik kan me eigenlijk geen TorchCraft zonder jou meer voorstellen. Hoevaak hebben we wel geen calls gehad om dingen over terra te bespreken? Spelfouten hier en daar.

Ik heb ook altijd met veel plezier met je games gespeeld, vooral eggwars is geweldig met jou. Of de afgelopen KoTH waar jij ineens mee kwam doen. Misschien is het nu tijd om ook eens CSGO ofzo te spelen? Je bent altijd vrolijk, aardig en enthousiast en dat gaan we zeker missen.

Ik hoop je zeker nog te spreken (misschien linkje spec? xD) en met jou te game. Ik moet je enorm bedanken voor alle kansen die je me hebt gegeven. 

Groet,

Age tot gauw. 

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...