Spring naar bijdragen

Skyblock Tutorial kanaal?


Aanbevolen berichten

Hey mensen,

Zoals sommige skyblockers wel weten heb ik een YouTube kanaal (<- Klikbaar), daar upload ik eens in de zoveel tijd een video op. En wat voor video's zijn dit nou?: Grotendeels zullen hier tutorials op komen voor de gamemode skyblock, aangezien dat verder ook de enige gamemode is die ik verder speel. Hierop ben ik ook van plan om meerdere dingen op te uploaden waaronder gameplay van spelletjes en misschien ook streams voor give-aways! Heb onder het kopje skyblock op het forum al 2 'discussies' geplaatst waar 2 tutorials op staan: Obsidian Generator (<- Klikbaar) die helaas alleen mogelijk is voor mensen vanaf Godlike rank op skyblock,  en ook voor Stone Generator (<- Klikbaar) die wél te gebruiken valt door alle spelers.

Heb je misschien eens zin om samen een video op te nemen op TorchCraft? Kun je me gerust eens opzoeken op Skyblock en anders stuur je me een /mail send [naam] [message] !

Heb jij zelf misschien tips of een idéé? Laat ze gerust achter!

Groetjes,

Tim (TheIdiotManiac)

EDIT: De Obsididan Generator heeft een update nodig aangezien de dispensers weer gefixt zijn! (Zelf kun je dit ook door gewoon een de linkerkant van je obbi farm de dispensers + hoppers en kisten weg te halen).

EDIT2: De fix voor Obsidian Generator is geüpload, zie deze hier.

 

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...