Spring naar bijdragen

Beginnen als Helper


TheIdiotManiac

Aanbevolen berichten

Ha I wish..

Nee, maar vraag me toch wel af waarom er zoveel stafleden de laatste tijd stoppen. Heb respect voor de keuze though, want ja we kunnen ze moeilijk laten blijven hoe graag we dat ook zouden willen! Zo krijgen andere spelers ook weer de kans, waarvan heel veel mensen het ook echt graag zouden willen. En ja dit is gewoon een random forum-post, verveelde me nogal. xD

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rohan205:

Ik wil ook helper worden maar als ik wil soliciteren zegt de computer: Error we konden deze pagina niet laden, dat vind ik wel een beetje raar.:anguished:

Hey Rohan,

Gebruik je wel de goede link om te solliciteren? En zo ja, heb je alles goed gelezen? Er staat duidelijk dat je minimaal 25 forumberichten moet hebben voordat je kan solliciteren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bert_POWER:

@Rohan205 ik wil je niet pesten maar staat 205 voor dat je bent geboren in 2005 want je mag pas vanaf je 15e helper worden :(

Beste Bert,

Voor mensen die jonger zijn dan 15 kunnen ook uitzonderingen gemaakt worden indien je echt in hun ogen, en in de spelers ogen, een goede helper zou zijn! Dus ookal ben je 14, 13, 12.. Waag de kans want nooit geschoten is altijd mis!

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-5-2017 at 14:45 zei TheIdiotManiac:

Ha I wish..

Nee, maar vraag me toch wel af waarom er zoveel stafleden de laatste tijd stoppen. Heb respect voor de keuze though, want ja we kunnen ze moeilijk laten blijven hoe graag we dat ook zouden willen! Zo krijgen andere spelers ook weer de kans, waarvan heel veel mensen het ook echt graag zouden willen. En ja dit is gewoon een random forum-post, verveelde me nogal. xD

Verhuizing, school, zwangerschap, werk, ziekte, en nog meer van dat soort privé redenen zijn meestal de hoofdoorzaken dat stafleden hun functie neerleggen. Wij waarderen de inzet enorm van al onze (ex)stafleden voor al hun tijd en energie die ze erin stoppen. Maar laten we reëel blijven, want het is en blijft een spelletje. RL gaat toch echt voor Minecraft :)


p.s. Niet op Monk letten, we weten allemaal dat Minecraft RL is!

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei TheIdiotManiac:

Beste Bert,

Voor mensen die jonger zijn dan 15 kunnen ook uitzonderingen gemaakt worden indien je echt in hun ogen, en in de spelers ogen, een goede helper zou zijn! Dus ookal ben je 14, 13, 12.. Waag de kans want nooit geschoten is altijd mis!

Ik wil wel inde zomervakantie een tijdje Helper zijn...Moet nu nog veel doen met school en rijles (paarden). In de vakantie heb ik wel wat tijd vrij :D:D:D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jeroen123:

Beste @iIDreamingGirlIi

 

erg leuk dat je helper wilt worden om tc te steunen, maar helper zijn is niet een vakantie baantje dat je voor een bepaalde week op je kan nemen.

 

groetjes Jeroen123

Was het maar zo simpel, had met alle liefde iets terug willen doen voor de server die me met veel dingen heeft geholpen, inclusief de mensen.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheIdiotManiac:

Was het maar zo simpel, had met alle liefde iets terug willen doen voor de server die me met veel dingen heeft geholpen, inclusief de mensen.

Doe je al hoor @TheIdiotManiac :) . Moet je eens kijken hoeveel mensen je helpt op het forum met problemen :D. Ik denk dat heel veel spelers je dankbaar zijn.
Vooral doorgaan met helpen :P ~TheIdiotForumHelper :thumbsup:

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2017-5-23 at 13:29 zei jeroen123:

Beste @iIDreamingGirlIi

 

erg leuk dat je helper wilt worden om tc te steunen, maar helper zijn is niet een vakantie baantje dat je voor een bepaalde week op je kan nemen.

 

groetjes Jeroen123

Het spijt me, ik heb gewoon een druk leven. Ik snap het  op zich wel. Ik was toch nog te jong om helper te worden. Ik wou gewoon wat doen voor TorchCraft en de TorchCraft community. Jammer.:heartbreak:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei jeroen123:

hey @iIDreamingGirlIi

heel fijn om te horen dat je de torchcraft wilt ondersteunen maar je hoeft niet perse helper te zijn om mensen te helpen. ik doe ook mijn best om andere spelers te helpen. en als je wat meer tijd hebt zal ik zeker een solicitatie sturen :D.

 

groetjes Jeroen123

 

Ik zit ook in de eerste klas....en poeh, havo/vwo + tto is nog best moeilijk! Ik ga volgend jaar toch havo doen waarschijnlijk. Ook wel een stuk makkelijker....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
2 uur geleden zei Syuleey:

Na een tijdje word het saai, en dan gaat je motivatie ook weg.

Ookal is dat zo, ben je toch blij dat je de server en mensen een handje hebt kunnen helpen in de tijden dat je wel actief bent. Al is het zo kort, het zal altijd gewaardeerd worden.

 

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-6-2017 at 16:40 zei Syuleey:

Na een tijdje word het saai, en dan gaat je motivatie ook weg.

Dus als je een tijdje een baan hebt, bijvoorbeeld ICT-er, dan gaat die motivatie ook na een tijd weg? Dat zou rip middelbare & hogere school zijn 

Wil alleen maar zeggen dat als mensen helpen echt je passie is het niet snel saai word, want mensen helpen is niet het enige. Je mag als staff member helpen met nieuwe gamemodes, bouwen, events modereren etc etc..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎22‎/‎05‎/‎2017 at 17:39 zei Rohan205:

Ik wil ook helper worden maar als ik wil soliciteren zegt de computer: Error we konden deze pagina niet laden, dat vind ik wel een beetje raar.:anguished:

bij mij is dat ook, stuur een mailtje en ze proppen je sollicitatie er wel ergens tussen waar plaats is

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...