Spring naar bijdragen

UltraGod Skyblock (Van GodLike++ naar UltraGod?)


TheIdiotManiac

VIP(+) upgraden naar UltraGod  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou jij nu graag UltraGod willen hebben..?

    • Opzich wel.. Maar is mij wat te overpowered.
      0
    • Ja zeker! Veel/Alle van deze keuzes zullen mijn skyblock ervaring leuker en makkelijker maken!
      6
    • Nee, het zal niks toevoegen aan mijn skyblock ervaring. Ben blij met wat ik heb!
      2
    • Tenzij er een UltraGod++ zou komen met meer en goede commands/kits zou ik pas een rank-upgrade doen.
      1


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb dan wel al voor een lange tijd UltraGod op mijn beide accounts, maar wilde dan toch even mijn mening erover kwijt en wat er nou zo handig en speciaal aan is waardoor het meer van waarde is dan andere ranks.

Zelf vind ik natuurlijk de rank en alles wat en bij hoort super leuk, en dat gele naampje is lekker opvallend. Zelf meer gekocht om de reden om TorchCraft te supporten! Daarom zijn natuurlijk voor users ook niet alle commands die ranks hebben toegankelijk, want zonder deze manier van doneren had TorchCraft niet meer bestaan, dus namens mij, hartelijk bedankt iedereen die een steentje daaraan heeft mee geholpen want zonder TorchCraft had ik al deze geweldige mensen niet gekend!

En dan nu mijn mening: Als UltraGod krijg je deze commands extra die de rest niet heeft:

  • /speed [getal tot 10] Mening: Zelf gebruik ik het command niet vaak dus vind ik hem overbodig maar zeer handig als je eens snel naar de overkant van je island moet natuurlijk.
  • /shout Mening: Valt zeer zeker op, gebruik het zelf niet vaak.
  • /god Mening: Pff, je bent er eenmaal aan gewend dat je niet meer dood kan. Kan een nadeel zijn indien je andere gamemodes ook speelt waarbij je deze command niet kan. Maar voor mij zeer handig omdat ik vaak AFK sta bij farms waarbij ik niet altijd genoeg verlichting heb.
  • /jump Mening: Zeer makkelijke manier om snel naar het platform boven je te gaan indien je daar geen [portal] sign hebt.
  • /near Mening: Voor sommige overbodig, voor sommige handig om te zien wie ze nou zo aan het trollen is op hun island.
  • /setwarp Mening: Geen, bestaat niet meer.
  • /bottle Mening: Altijd fijn om van je XP af te kunnen komen en het te verkopen!
  • /fly Mening: Maakt het leven op Skyblock een stuk makkelijker maar daarbij ook het zelfde als /god, het haalt het hele 'skyblock' idee er wel vanaf maar goed, eenmaal er aan gewend en je wilt/kunt niet meer anders.
  • /sethome Mening: Kan ook al vanaf lagere ranks gebruikt worden voor zover ik weet, alleen heb je hier 10 homes! Maar, het is zeer handig als je een mooi plekje gevonden hebt in de Nether bijvoorbeeld waar nog niemand geweest is! >:D
  • /spawner Mening: Zeer fijn dat je je spawner soort kan veranderen indien je niks meer hebt aan een Cow Spawner aangezien je het voedsel niet meer nodig zal hebben (indien /god aanstaat).
  • /dis Mening: Valt ook al vanaf een lagere rank te gebruiken alleen heb je meer soorten om uit te kiezen, zelf gebruik ik het niet echt maar altijd leuk om iemand te trollen als ze geen /near kunnen. :x
  • /is biomes Mening: Zelf gebruik ik dit niet maar als je bijvoorbeeld een Ice Farm zou willen hebben is Snow Biome zeer handig om te kunnen doen! Dus zeker ook een reden om dit mooie rankje aan te schaffen natuurlijk. ;)
  • /lb tool Mening: Je island gegrieft door oude speler maar heb je er meerdere op je island en ben je er niet zeker van wie? Komt deze command zeer goed van pas om op kisten enzo te gebruiken, kunt na-kijken wie het voor het laatst gebruikt heeft.

Mening over de kits: Hier zal ik niet al te specifiek over ingaan aangezien het verhaal hier boven al zeer gedetailleerd is, maar toch even snel laten weten dat al deze kits zeer fijn zijn. Alleen beetje raar dat in /kit nether het blokje End block te vinden is terwijl dat niks te maken heeft met de Nether maar goed!

Als jullie zover zijn gekomen, dankjewel voor het lezen en hoop dat dit jullie heeft geholpen met bepalen of UltraGod echt DE rank is die je moet hebben op Skyblock en of het nou echt zoveel zou uitmaken of je een lagere rank hebt.

Met heel veel groetjes,

Tim

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...