Spring naar bijdragen

PlayerUnknown's BattleGround


TheIdiotManiac

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik heb het op skyblock er wel eens over gehad maar nu ik daadwerkelijk het spel ook heb, lijkt het me leuk om dit eens met TorchCrafters te spelen! Gewoon gezellig met een paar mensen eens een ander spel dan MineCraft spelen maar toch actief blijven onder de TorchCraft mensen. xD

Heb net een potje gespeeld, helaas beginners foutje gemaakt.. Niet meteen spelers looten want ze kunnen nog een team-mate hebben aha..

Anyways, ik hoor 't wel als mensen zich aanbieden om eens samen te spelen. :) Bewijs dat ik een 'redelijke' speler ben? Hierbij een screen van hoe m'n allereerste potje PUBG is geëindigd: 

 

Groetjes, Tim

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-6-2017 at 16:39 zei HandtasDealerTzyc:

wiksxo is echt slecht in games. Hij kan niet eens fatsoenlijk overwatch spelen xD 

He, ik had me handen niet gewassen oke..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 10 months later...
  • 4 weeks later...
43 minuten geleden zei darrenflavio:

Ik heb de game letterlijk gisteren gekocht, ik wil het wel een keer spelen met je xD Iedereen die ik ken heeft alleen maar Fortnite D:
 

Helaas heeft de PC de laatste paar keren moeite met het spel en kan ik maar niet uitvogelen waarom, FPS wil nie hoger dan 40 ofzo ookal speel ik andere spellen met 150+-  xD De settings lager zetten heeft ook geen nut :x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...