Spring naar bijdragen

drukke staff, of doen ze niets?


ItzSpiro

Aanbevolen berichten

Ik vind het raar dat er zoveel reacties komen op dat de staf het niet goed doet enzovoort.

je moest eens weten hoeveel meldingen er per dag komen.

het getal zou ik willen weten maar ik denk dat hun mailbox overvol zit.

Ze verdienen best wat respect in plaats van dat ze door personen zwart worden gemaakt.

je moest eens weten hoeveel keer per dag dat ze het moeilijk hebben.

 

Als je respect toont, stuur dan in de discutie #respect.

Als je de staf maar niets vind stuur dan #stom.

 

ik zou zoals sommige mensen ook een lange lijst kunnen maken over torchcraft van wat beter kan maar dat doe ik niet want ik kan een lijst maken van goede dingen die 1000 keer zolang is. je moet ook kijken naar wat er al goed is, niet alleen naar het slechte.

 

groetjes,

 

bewerkt door FireBoy_02
  • Leuk 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @FireBoy_02,

Je kan simpel weg een foto uploaden via www.imgur.com en dan de link hier kopiëren en plakken.

En #Respect voor de staff!

Het staff krijgt dagelijks al genoeg te verduren met ons te zeuren <3 Zelf niks op aan te merken behalve het feit dat Monk toch echt moet stoppen met het voeden van al zijn 'minions'.. Worden met de dag voller..

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei TheIdiotManiac:

Beste @FireBoy_02,

Je kan simpel weg een foto uploaden via www.imgur.com en dan de link hier kopiëren en plakken.

En #Respect voor de staff!

Het staff krijgt dagelijks al genoeg te verduren met ons te zeuren <3 Zelf niks op aan te merken behalve het feit dat Monk toch echt moet stoppen met het voeden van al zijn 'minions'.. Worden met de dag voller..

bedankt voor de website, alleen zie ik nog letters van imgur,

zie jij dit ook ???

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

naja staff is elke dag bezig om deze serverr te runnen voor ons plezier (en voor hun plezier natuurlijk ook). en als ze dan steeds commentaar krijgen van spelers, dat vind ik gewoon irritant. gewoon wat respect tonen kan nooit kwaat. en als je het niet kan respecteren is het je eige probleem en niet die van ons allemaal.

 

groetjes jeroen123

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei jeroen123:

naja staff is elke dag bezig om deze serverr te runnen voor ons plezier (en voor hun plezier natuurlijk ook). en als ze dan steeds commentaar krijgen van spelers, dat vind ik gewoon irritant. gewoon wat respect tonen kan nooit kwaat. en als je het niet kan respecteren is het je eige probleem en niet die van ons allemaal.

 

groetjes jeroen123

*kwaad *eigen xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het gewoon onzin dat er zo tegen staff gedaan word, bekijk het anders zo. Je maakt een geweldige game en je bent er super trots op, en dan krijg je van spelers erg vervelende commentaar. Daar word je toch niet blij van. 

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2017-6-3 at 20:47 zei xRobert010:

Enorm veel respect!!!
En dan vooral de Mods en Admins die elke dag met tickets en bugs bezig zijn, helpers hebben maar een lui leventje vergeleken met hun :P.

Helpers helpen meer en zijn actiever op de gamemode zelf dus ben er niet helemaal mee een.

Groet. Een oud tc speler 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei NLMrDoner77:

Helpers helpen meer en zijn actiever op de gamemode zelf dus ben er niet helemaal mee een.

Groet. Een oud tc speler 

Moderators en Admins zijn vaak bezig met tickets beantwoorden, bugs oplossen, nieuwe gamemodes bouwen of updates maken voor oude gamemodes (zie het resultaat op prison dat is vakmanschap <3).

Hoewel moderatoren en administrators dus niet altijd even betrokken met de spelers zijn betekend dus niet dat ze zich niet keihard inzetten voor ons plezier :) Helpers zijn er speciaal voor aangesteld om de belangrijke link te vormen tussen staff en speler zodat onddanks de drukte van de mods/admins jullie verhalen en problemen alsnog gehoord worden. Het kan daardoor lijken alsof ze minder om de spelers geven dan wij maar niets is minder waar, als ze de spelers waren vergeten zouden er geen helpers zijn om deze verhalen aan te horen. Die verhalen zijn overigens net zo belangrijk als het staffteam zelf, want zonder jullie feedback wordt het erg moeilijk om de server te verbeteren! 

Al met al, kom gerust met suggesties of opbouwende kritiek op het forum of bij een willekeurig stafflid (of misschien dingen die je juist wel leuk vindt dat helpt ons ook verbeteren!). Dan zorgt het stafflid dat dit verhaal krijgt/leest ervoor dat de persoon die over dat onderwerp gaat dat verhaal te horen krijgt :) Zo weet ik van mijn holletje op s2 dat ik na vraag van spelers heb kunnen regelen dat er anvils op spawn komen en warp xp nu makkelijker farmen is en ook loot verstrekt. Ook de adminshops en de verdubbeling van godlike shops waren spelersverzoeken die werkelijkheid zijn geworden en zo van andere gamemodes waarschijnlijk nog talloze voorbeelden dat jullie verhalen echt bij de juiste personen terrecht komen :)

Hoop dat dit je beeld over onze mods/admins iets verhelderd, want ik hoor deze zorgen helaas toch erg vaak terwijl ik op wekelijkse basis voorbeelden voorbij zie komen dat ze werkelijk hun uiterste geven om jullie tevreden te stellen. Zouden ze al deze tijd steken in de taken die wij uitvoeren dan zou de uitvoering van jullie wensen uiteraard niet meer reëel zijn :( Daarom zal het dus blijken dat helpers veel meer contacturen draaien met de spelers, dit is simpelweg onze taak zodat zei meer tijd hebben voor de uitvoering :)

 

Anyways, excuus voor het lange bericht moest het een en ander over dit onderwerp toch even kwijt gezien het nogal aan de oppervlakte ligt de laatste tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei NLMrDoner77:

Ja @FireBoy_02 jij weet alles van staff respecteren he je gaat isastyle bedrijgen om op het forum asn te geven als slechte staff omdat ze je geen dia pickaxe gaf

NLMRDoner77,

het was bedoeld als grap en als je goed geluisterd had in dat gesprek wist je dat.

nog veel plezier met leugens verspreiden.

groetjes Rood

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei ReznoV_Vazileski:

Moderators en Admins zijn vaak bezig met tickets beantwoorden, bugs oplossen, nieuwe gamemodes bouwen of updates maken voor oude gamemodes (zie het resultaat op prison dat is vakmanschap <3).

Hoewel moderatoren en administrators dus niet altijd even betrokken met de spelers zijn betekend dus niet dat ze zich niet keihard inzetten voor ons plezier :) Helpers zijn er speciaal voor aangesteld om de belangrijke link te vormen tussen staff en speler zodat onddanks de drukte van de mods/admins jullie verhalen en problemen alsnog gehoord worden. Het kan daardoor lijken alsof ze minder om de spelers geven dan wij maar niets is minder waar, als ze de spelers waren vergeten zouden er geen helpers zijn om deze verhalen aan te horen. Die verhalen zijn overigens net zo belangrijk als het staffteam zelf, want zonder jullie feedback wordt het erg moeilijk om de server te verbeteren! 

Al met al, kom gerust met suggesties of opbouwende kritiek op het forum of bij een willekeurig stafflid (of misschien dingen die je juist wel leuk vindt dat helpt ons ook verbeteren!). Dan zorgt het stafflid dat dit verhaal krijgt/leest ervoor dat de persoon die over dat onderwerp gaat dat verhaal te horen krijgt :) Zo weet ik van mijn holletje op s2 dat ik na vraag van spelers heb kunnen regelen dat er anvils op spawn komen en warp xp nu makkelijker farmen is en ook loot verstrekt. Ook de adminshops en de verdubbeling van godlike shops waren spelersverzoeken die werkelijkheid zijn geworden en zo van andere gamemodes waarschijnlijk nog talloze voorbeelden dat jullie verhalen echt bij de juiste personen terrecht komen :)

Hoop dat dit je beeld over onze mods/admins iets verhelderd, want ik hoor deze zorgen helaas toch erg vaak terwijl ik op wekelijkse basis voorbeelden voorbij zie komen dat ze werkelijk hun uiterste geven om jullie tevreden te stellen. Zouden ze al deze tijd steken in de taken die wij uitvoeren dan zou de uitvoering van jullie wensen uiteraard niet meer reëel zijn :( Daarom zal het dus blijken dat helpers veel meer contacturen draaien met de spelers, dit is simpelweg onze taak zodat zei meer tijd hebben voor de uitvoering :)

 

Anyways, excuus voor het lange bericht moest het een en ander over dit onderwerp toch even kwijt gezien het nogal aan de oppervlakte ligt de laatste tijd.

beste @ReznoV_Vazileski Daar heb je wel een punt maar hoe dan ook ik stop met tc en tc kritiek na dit anders zorgt staff er wel voor :p. maar nog iets ik vind is dat tss af en toe wat meer deed dan staff zelf (het is hoe ik het zelf meemaak).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei NLMrDoner77:

beste @ReznoV_Vazileski Daar heb je wel een punt maar hoe dan ook ik stop met tc en tc kritiek na dit anders zorgt staff er wel voor :p. maar nog iets ik vind is dat tss af en toe wat meer deed dan staff zelf (het is hoe ik het zelf meemaak).

Dat komt puur omdat in T.S.S actieve spelers zijn en natuurlijk hoef je niet eens in T.S.S te zitten of het staf-team om meldingen te maken van buggs of spelers die de fout in gaan zoals schelden etc, vaak zijn die er als Helpers of andere staf-leden er niet zijn of AFK zijn etc. Maar elk staf-lid heeft zo ook zijn/haar eigen leven en dit kan niet 100% om TorchCraft draaien. Dus ja, zo nu en dan doen spelers meer dan de staf-leden zelf qua oplossen of melden van problemen maar staf-leden zijn ook druk achter de schermen en daar krijgen wij als spelers niks van mee. Kijk maar eens op server.torchcraft.nl/bans , dan zul je merken hoeveel zij ook wel niet doen qua mutes, kicks en bans (ook via tickets idd.)

bewerkt door TheIdiotManiac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard ben ik en waarschijnlijk een goed aantal andere staffleden het werk van T.S.S. erg dankbaar, er zijn echter wel enkele verschillen met wat zei doen en wat staff doet die ik hieronder duidelijk hoop te maken. Dit is niet om kritiek te leveren op T.S.S. maar om de verschillen aan te strepen tussen wat een T.S.S. lid en ik zouden doen in dezelfde situatie.

Staffleden hebben ten eerste in tegenstelling tot TSS de ruimte om te handelen en straffen indien dit absoluut niet anders kan. Het tweede verschil zit hem in de absoluut. Als stafflid moet je voorzichtig zijn in je handelen omdat je direct geassocieerd wordt met waar de server voor staat. Wanneer een TSS lid iemand aangeeft die achteraf onschuldig blijft heeft dit geen consequenties. Wanneer een stafflid een persoon straft en deze persoon achteraf onschuldig blijkt kunnen de emoties hoog oplopen en de gevolgen desastreus zijn. Hierom zal vaak blijken dat hoewel TSS leden niet dezelfde ingrepen kunnen doen zei wel op meer fronten actief kunnen zijn. Dit vloeit voort uit het feit dat torchcraft niet direct wordt aangekeken voor hun acties.

Uiteraard is dit niet een beslissing die Pixiio of welke admin of stafflid dan ook zelf heeft gemaakt of zou kunnen maken. Dit is simpelweg hoe hiërarchische (rangorde) systemen werken en met dat besef in mijn achterhoofd en de toekomst van torchcraft en zijn spelers op nummer 1 prioriteit bepaal ik hoe ik handel en wanneer ik handel. Dit is echter mijn gang van zaken, of andere staffleden zich in dit standpunt kunnen vinden laat ik volledig aan hun over. Dit omdat, ik uiteraard niet voor ieder tegelijk kan spreken met de punten die ik in mijn eigen hoofd verbonden heb.

Het doel van dit bericht is dan ook niet om te laten zien hoe alle staffleden in elkaar zitten, maar om transparantie te bieden in mijn gedachtenproces bij elke handeling die ik maak op de server binnen de perken van mijn functie als helper. Ik hoop dat dit enige duidelijkheid biedt over de mogelijke obstakels waar een stafflid voor kan staan waardoor deze niet handeld wanneer dit misschien wel verwacht zou worden, of mischien gewoon anders handeld dan verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens wat betreft de straffen, geloof het of niet maar een hoop straffen kunnen voorkomen worden met hulp van de community :) Er zullen altijd mensen zijn die enkel komen om ons neer te halen. De overige hackers/schelders/scammers of wat niet denken enkel dat het hacken of trollen hun meer plezier geeft dan het verblijf op de server. Jullie als spelers kunnen zonder ze te straffen het tegendeel bewijzen. Sommige mensen moeten simpelweg inzien dat als ze die straf aan hun broek krijgen dat ze onze community van toppers moeten missen. Geef ze de tijd en ruimte om dit in te zien en dan voer je een taak uit die nog belangrijker is dan het straffen, het groeien van een geweldige community die nog jaren van vandaag in de toplijsten staat <3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...