Spring naar bijdragen

Tinus het stekelvarken


dirk2001

Aanbevolen berichten

Beste Tc'ers

Ik liep laatst weer eens rond op prison de Freexp2001 uit te laten. 

Blijken er twee "bot's" te zijn, Fearme88 en Tinus. Fearme88 heeft 2 rijen HP en full prot 4 armor redelijk ingewikkeld nog om te doden maar dat is zeker wel te doen. Vooral met een knockback 20 item kan je leuk met onze grote vriend spelen :D 

Maar dan heb je nog de onschuldige visboer Tinus een simpele jongen met een fish in zijn hand geen enchants geen armor op kitpvp zouden we dat omschrijven als een: "Ez nub kill shrekt rekt bro ez freexp" speler. Maar helaas de waarheid valt vies tegen deze jongen heeft namelijk rond de 3000 HP dus hem vermoorden is nogal n dingetje en is nog niemand gelukt. Daarom daag ik jullie spelers uit wie met een groep Tinus weet te chasen zal van mij hoogstpersoonlijk een beloning van 100k ontvangen :D

Als het je is gelukt maak dan een screen van de chat waar staat dat hij is verslagen, geen ingezoomde screen maar het hele scherm want anders gaan mensen die tekst gewoon natypen in /gang chat. Deze beloning geld echter alleen voor 1e die het lukt!

Verder heb ik nog een leuke foto van ons stekel varkentje want hij stond zo leuk stil in een hoekje en ik als nub kon het natuurlijk niet laten om een half uur hem te blijven bow spammen.

https://gyazo.com/f579bc8a4279cb05b5728b84c8db6533 

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei dirk2001:

Maar dan heb je nog de onschuldige visboer Tinus een simpele jongen met een fish in zijn hand geen enchants geen armor op kitpvp zouden we dat omschrijven als een: "Ez nub kill shrekt rekt bro ez freexp" speler.

Tinus onschuldig? xD Hij is me uren achterna gerend met een artillerie bagage van brandende pijlen die hij uit zn mond of ogen leek te schieten ofzo :P Bedank Monk maar, me graf is te vinden in... euhh ja nergens gevangenen gaan gewoon op de brandstapel hier :c

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...