Spring naar bijdragen

Elytra gescamt


WarmePanini

Aanbevolen berichten

Hallo torchcraft. er is een elytra van mij gescamt. zijn naam is ''xrayx11'' ik zij tegen hem dat hij hem mocht lenen om te gebruiken, Ik wachtte een maand en verwachtte dat ik hem wel terug zou krijgen dus vroeg ik ''mag ik hem terug?'' en hij zij in Skype dat ik hem niet terug mocht of voor 4 skulls ruilen. het was ongeveer een maand geleden toen ik hem gaf. alleen als ik het erover heb dan reageert hij niet. Gamemode: ''Prison''

 

Van: UnleqitFlameZz_

bewerkt door UnleqitFlameZz_
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei UnleqitFlameZz_:

Hallo torchcraft. er is een elytra van mij gescamt. zijn naam is ''xrayx11'' ik zij tegen hem dat hij hem mocht lenen om te gebruiken, Ik wachtte een maand en verwachtte dat ik hem wel terug zou krijgen dus vroeg ik ''mag ik hem terug?'' en hij zij in Skype dat ik hem niet terug mocht of voor 4 skulls ruilen. het was ongeveer een maand geleden toen ik hem gaf. alleen als ik het erover heb dan reageert hij niet. Gamemode: ''Prison''

 

Van: UnleqitFlameZz_

Beste UnleqitFlameZz_

 

Ik vindt het heel vervelend dat je gescammed bent maar het forum is niet de juiste plaats om dit soort dingen aan te geven. Voor het overzicht moeten wij spelers verzoeken hiervan een ticket te maken. Dit doe je door een email te sturen met de betrokken namen en een beschrijving en eventueel bewijs van de scamm naar [email protected].

Ik hoop je hiermee voldoende hebben geïnformeerd, voor overige vragen kun je dit bericht citeren of me een PM sturen via de TC discord server.

 

-ReznoV_Vazileski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei UnleqitFlameZz_:

Hallo torchcraft. er is een elytra van mij gescamt. zijn naam is ''xrayx11'' ik zij tegen hem dat hij hem mocht lenen om te gebruiken, Ik wachtte een maand en verwachtte dat ik hem wel terug zou krijgen dus vroeg ik ''mag ik hem terug?'' en hij zij in Skype dat ik hem niet terug mocht of voor 4 skulls ruilen. het was ongeveer een maand geleden toen ik hem gaf. alleen als ik het erover heb dan reageert hij niet. Gamemode: ''Prison''

 

Van: UnleqitFlameZz_

UnleqitFlamezz_ heel irritant dat je gescamd bent maar het is en blijft prison, je leeft er tussen boeven en stelen is er toegestaan als het kan.

sorry dat het gebeurde maar het is toegestaan.

 

en het verbaast me dat xray11 dat zou doen want ik team ermee en ken hem.

hij heeft bijna overal trust bij mij.

groetjes

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei ReznoV_Vazileski:

Beste UnleqitFlameZz_

 

Ik vindt het heel vervelend dat je gescammed bent maar het forum is niet de juiste plaats om dit soort dingen aan te geven. Voor het overzicht moeten wij spelers verzoeken hiervan een ticket te maken. Dit doe je door een email te sturen met de betrokken namen en een beschrijving en eventueel bewijs van de scamm naar [email protected].

Ik hoop je hiermee voldoende hebben geïnformeerd, voor overige vragen kun je dit bericht citeren of me een PM sturen via de TC discord server.

 

-ReznoV_Vazileski

Jup, de beste manier is en blijft om gewoon een ticket te versturen met evt. screenshots.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei FireBoy_02:

UnleqitFlamezz_ heel irritant dat je gescamd bent maar het is en blijft prison, je leeft er tussen boeven en stelen is er toegestaan als het kan.

sorry dat het gebeurde maar het is toegestaan.

 

en het verbaast me dat xray11 dat zou doen want ik team ermee en ken hem.

hij heeft bijna overal trust bij mij.

groetjes

 

Het scammen van betaalde items is niet toegestaan op torchcraft in het algemeen, ook niet op prison als je de regels nog eens goed erop naleest op help.torchcraft.nl/algemeen/regels.

Een ticket hierover zal dus wel degelijk serieus behandeld worden en het gescammde item zal moeten worden teruggebracht door deze persoon om verdere consequenties te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 years later...
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...