Spring naar bijdragen

[Idee] Survival 3


SoundGaming

Aanbevolen berichten

Hey TorchCrafters,

Ik kwam vandaag op een idee voor op de server, namelijk Survival 3. Survival 3 is net zoals Survival 1 en 2 een survival server, alleen is het zonder plugins, ranks, claims, etc. Eigenlijk gewoon een standaard survival server.

Op anti-cheat, belangrijke plugins, etc. Na dan :P

Het zal mij leuk lijken omdat je dan originele survival hebt waar mensen van alles kunnen en dan is iedereen gelijk omdat er geen ranks zijn. Graag hoor ik jullie mening hierover.

- PinkSound_

bewerkt door PinkSound_
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @PinkSound_

ik speel 4 jaar op s1 en s2, en heb nooit mensen horen klagen over die ranks en plugins. Want zelfs de users hebben profeit van de spelers met ranks. Ik zelf zou het niet geweldig vinden als de survival3 komt zoals jij hem in gedachten hebt, maar dat is mijn mening.

 

groetjes jeroen123

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei jeroen123:

Hey @PinkSound_

ik speel 4 jaar op s1 en s2, en heb nooit mensen horen klagen over die ranks en plugins. Want zelfs de users hebben profeit van de spelers met ranks. Ik zelf zou het niet geweldig vinden als de survival3 komt zoals jij hem in gedachten hebt, maar dat is mijn mening.

 

groetjes jeroen123

Het is ook niet om dat ik claims vervelend vind, maar omdat het meer uitdaging geeft :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik persoonlijk denk dat dit niet zo'n goed idee is om de volgende redenen:

  • Er zijn geen claims, wat betekent dat je elkaars spullen gewoon kan slopen. Hierdoor is het vrijwel 100% zeker dat je bouwwerk het niet langer dan een maand overleefd (er zijn altijd mensen die het leuk vinden andermans werk te slopen).
  • Er zijn dan 3 survival servers. Niet dat ik hier wat op tegen heb, maar er is nog meer dan genoeg ruimte op zowel Survival 1 als Survival 2 voor nieuwe spelers.
  • Een server kost eenmaal geld. Als er geen ranks worden verkocht, en er geen claims zijn, hoe zie jij dat deze gamemode zichzelf terug betaald

Dit is slechts mijn mening, en een paar van de (mogelijke) problemen die ik zie voor een gamemode zoals dit. Dit is in geen enkele zin aanvallend/beledigend bedoelt :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei SirRohan:

Ik persoonlijk denk dat dit niet zo'n goed idee is om de volgende redenen:

  • Er zijn geen claims, wat betekent dat je elkaars spullen gewoon kan slopen. Hierdoor is het vrijwel 100% zeker dat je bouwwerk het niet langer dan een maand overleefd (er zijn altijd mensen die het leuk vinden andermans werk te slopen).
  • Er zijn dan 3 survival servers. Niet dat ik hier wat op tegen heb, maar er is nog meer dan genoeg ruimte op zowel Survival 1 als Survival 2 voor nieuwe spelers.
  • Een server kost eenmaal geld. Als er geen ranks worden verkocht, en er geen claims zijn, hoe zie jij dat deze gamemode zichzelf terug betaald

Dit is slechts mijn mening, en een paar van de (mogelijke) problemen die ik zie voor een gamemode zoals dit. Dit is in geen enkele zin aanvallend/beledigend bedoelt :) 

Ik begrijp je volledig, maar het is juist de bedoeling dat er geen claims komen omdat je dan een extra goed plekje moet zoeken om je huis etc te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je het weer terug een probleem opwekt waarbij de survival community opnieuw zal gesplitst worden. Toen survival 2 uitkwam zijn er er minder mensen survival 1 gaan spelen doordat de die simpel weg zijn verhuist naar survival 2. Waardoor je community wordt "gesplitst".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind het een leuk idee maar zonder claim wordt iedereen zijn base vernietigd en moet je al een verborgen base maken,

daarom het idee om een oneindige worldborder te plaatsen zodat je overal kan rondlopen en minder kans hebt op vernietigde huizen. groetjes

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het niet zo handig is.. Mensen gaan waarschijnlijk andere grieven en dan zoals Rohan al zegt overleeft je bouwwerkje niet langer dan een maand. Als je border heel erg groot maakt, krijg je weer meer lagg, dus dat lijkt mij ook niet super handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kamiel:

Ik denk dat het niet zo handig is.. Mensen gaan waarschijnlijk andere grieven en dan zoals Rohan al zegt overleeft je bouwwerkje niet langer dan een maand. Als je border heel erg groot maakt, krijg je weer meer lagg, dus dat lijkt mij ook niet super handig.

Het claim systeem kan er wel in, alleen dan dat je claimblocks in-game moet kopen met coins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei PinkSound_:

Het claim systeem kan er wel in, alleen dan dat je claimblocks in-game moet kopen met coins.

Daar heb je nog een plug-in :P

 

Dan kan je gewoon Survival 1/2 namaken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ShadowWolfHunter

Het is idd zo dat de users mee profiteren van ranks als ze bijvoorbeeld hun gear gefixed willen hebben, of een spawner nodig hebben, en een 3e survival zal wss weinig nut hebben omdat weinig mensen het willen gaan spelen ivm lagg vanwege no border of iets anders, en buiten dat, het is al erg zat dat wij s2 spelers oorlog hebben met s1 met wie nou beter is xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit doet me denken aan vanilla. Een gamemode die TC een tijdje gehad heeft. Volgens mij waren daar de nodige problemen mee. Griefers en dergelijke. Maar een nieuwe kans kan zeker geen kwaad. Ik weet dat heel veel mensen het leuk vonden.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei age111:

Dit doet me denken aan vanilla. Een gamemode die TC een tijdje gehad heeft. Volgens mij waren daar de nodige problemen mee. Griefers en dergelijke. Maar een nieuwe kans kan zeker geen kwaad. Ik weet dat heel veel mensen het leuk vonden.

Precies! Zoiets bedoel ik :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6/5/2017 at 14:11 zei ShadowWolfHunter:

Het is idd zo dat de users mee profiteren van ranks als ze bijvoorbeeld hun gear gefixed willen hebben, of een spawner nodig hebben, en een 3e survival zal wss weinig nut hebben omdat weinig mensen het willen gaan spelen ivm lagg vanwege no border of iets anders, en buiten dat, het is al erg zat dat wij s2 spelers oorlog hebben met s1 met wie nou beter is xD

Wow whuat? wij hebben geen oorlog met jullie??? Wij hebben oorlog met die Skyblockers xD

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Djcoco0611:

Wow whuat? wij hebben geen oorlog met jullie??? Wij hebben oorlog met die Skyblockers xD

 

Wat een oorlogzoekers ook altijd die S1'ers pff dalijk gaan jullie ook nog ruzie zoeken met prison om wie de mooiste jail heeft :P.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei FireBoy_02:

ik vind het nog altijd leuk, dan leer je ook hiden bases maken enzo, dus als je de border dan een 10km verder zet is het goed voor mij :)

 

 

Als ik vragen mag wat is 10km in minecraft dan?? 10000 blocks??

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ShadowWolfHunter
3 uur geleden zei Djcoco0611:

Wow whuat? wij hebben geen oorlog met jullie??? Wij hebben oorlog met die Skyblockers xD

 

jullie hebben wel oorlog met ons, we vechten altijd om de spelers omdat jullie denken dat jullie de beste zijn, terwijl wij s2 sws wel de beste zijn ;)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...