Spring naar bijdragen

Weer over tc..


NLMrDoner77

Aanbevolen berichten

Daar gaan we weer over het albekende onderwerp. Je weet zelf al wat ik bedoel. Ik heb het laatst wat op het forum rondgeneusd en toen kwam ik @TCExposed of @TCXposed(een van die) tegen. wat hij zei kwam mij bekend voor en was ik het helemaal mee eens. Ik begon ooit met tc toen er volgens mij alleen survival was (weet het niet zeker) dat was ongeveer toen ik 10/11 was. nu 5 jaar later is alles veranderd waaronder wat derp staff/afk staff. Ik had volgens mij vorig jaar of 2 jaar geleden ooit gesolliciteerd voor helper in prison waar ik aardig mee opschoot. Ik had een redelijk goede band met @Saizis en de andere helpers had ik alleen "wel is gesproken" en ik was aardig vaak online. Later werd er helemaal niks met de sollicitatie gedaan erwerd niet op gereageerd ofwat dan ook. Ik heb dus niks weer gehoord. Ze hadden me ook gewoon een mail kunnen sturen op mn mail of ingame mail. Na een stuk of wat maanden heb ben ik gestopt met tc. Toen begon ik me te vervelen dus na een jaar begon ik opnieuw met prison. Toen hoorde ik van @tstijmen oftewel eTijmen dat er een stream was van spectifity over terra (koth) dus ging ik die kijken want ik had toch niks te doen. Er werden invites weggeven dus ging ik gelijk invites proberen te winnen 2keer had ik bijna de invite en een keer had iemand het al! Bij De allerlaatste onverwachte invite door !invite had ik eindelijk gewonnen. Ik was best gehyped en blij ofc. Toen ik joinde snapte ik er gaan zak van omdat er bijna niemand on was gelukkig hielp @skykill4 mij. En er waren weinig mensen on (caly was toen dood zoals heel terra nu). Ik begon terra aardig leuk te vonden  uiteindelijk. Ik werd er redelijk actief en goed in. Intussen werden er nieuwe invites gegeven en wou ik weer proberen helper te worden. Ik had een mooie sollicitatie inelkaar geflanst en hij werd opgeslagen. Terra werd dooier en dooier want deze terrs is namelijk saaier dan eerst dat wel een goede factions vervanging was (dat was soort kingdoms/survival/factions). het duurde nog een maand zolang ik nog speelde (weer geen reactie op mn sollicitatie). Terra is op het moment echt dood maximaal 2mensen op een dag (met geluk) ik zie terra nog wel weggaan net zoals factions. Ik had @Skycrypt me zooi gegeven dat ik had en dat was redelijk goede stuff. Toen ik nog terra speelde waren er ook mensen zoals roodvuurtje_02 die op freefriisti ofzo begon te lijken. Het werd echt waardeloos dus. Ik speelde daarna nog ff skyblock maar dat begon ook saai te worden. 

en ik ben het met tc exposed ook eens over de staff dat niet veel doet.

Hierbij stop ik met @TorchCraft @Pixiio ik hoop dat je dit snapt en dat ik het duidelijkvoor je hebt uitgelegd.

 

Dus hierbij ben ik het mee eens met tc exposed en stop ik hier als iemand nog vragen heeft stel ze gerust?

 groet Mike Baars NLMrDoner77

Screenshot_2017-06-05-03-59-21.png

bewerkt door NLMrDoner77
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste NLMrDoner77.

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent dat TC niet geworden is wat je er van had gehoopt. In het vervolg zou het echter fijn zijn als er gesproken wordt in oplossingen en suggesties. Er kunnen nog zoveel mensen zeggen dat een gamemode uitsterft en helemaal bagger is geworden, maar waar ging dit dan fout naar jouw mening? Je kunt zeggen dat de staff niets doet, maar wat moeten we nogmeer doen dan we al doen? Er gebeurd een hoop werk achter de schermen waar jij niets van ziet maar wel degelijk een hoop tijd kost. Als helper ben ik ook wel eens AFK maar ik meld mensen ook altijd duidelijk dat door het typen van mijn volledige naam ik een bureaublad melding krijg door de mod die ik hiervoor gebruik. Zou je dan bijvoorbeeld suggereren dat ik beter volledig offline kan gaan dan tijdens mijn eigen recreatie momentje of avondeten? Is het beter om niets te doen dan op half actief te staan?

Zoals je ziet roept een globale klacht zoals hij hierboven staat een hoop vragen bij ons op (dit is echt maar een klein deel van de vragen die ik hier nog over kan stellen). Dus ware je bericht een beetje meer specifiek dan zou hier werk van gemaakt kunnen worden of op zijn minst een goed doorgrondde reden gegeven kunnen worden waarom hier geen werk gemaakt van kan worden.

Ook wil ik je erop wijzen dat staffleden net als jij ook mensen zijn. Mensen met een baan, een studie, misschien zelfs een eigen huis, vrouw en kinderen. Wij doen met liefde ons werk op torchcraft hiernaast maar indien dit lastig te combineren wordt zal het echte leven altijd voorstaan. Torchcraft runt op vrijwilligers die het beste voorhebben met de server en niet op betaalde krachten die je kunt verplichten 40 uur in de week te werken koste wat het kost (al gebeurd dit geregeld maar goed dat is onze eigen keuze niet een plicht).

Dit is niet bedoeld om je post af te kraken uiteraard maar ik zou graag wat diepere gedachten achter de klachten willen weten en eventuele suggesties voor hoe we de klachten kunnen oplossen. Wat betreft de staff die 'niets doet' hoop ik voldoende opheldering te hebben gegeven want zo hard als wij ons inzetten voor deze server is zo'n harde opmerking naar ons erg kwetsend zonder enige context of dit nu de bedoeling was of niet.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat @ReznoV_Vazileski als genoeg uitgelegd heeft, wil ik alleen nog even wat kwijt over je sollicitatie gedeelte: Al hoor je niks van je sollicitatie kan dat meerdere dingen betekenen.

Zelf heb ik er ook nog lang niks van gehoord, enkele maanden geleden al gesolliciteerd. Maar er is dan ook niet plek voor elk persoon dat solliciteert helaas, dan zou het wel een hele grote chaos worden! ;P Als ze niks laten horen kan dat puur komen omdat ze genoeg staf-leden op die gamemode hebben of ze hebben toch nog iemand gevonden die ze net wat beter gepast vinden voor helper-zijn op dat moment. Dit moet je niet te persoonlijk nemen natuurlijk want wie weet, als iemand al stopt dat jij wel gekozen word! Betekend ook niet meteen dat je 2e keus bent, want de Admins enzo kunnen ook niet altijd weten hoe het afloopt met de gene die ze wel gekozen hebben.

Hoop dat dit ook wat nuttige informatie voor je is.

 

Dit heeft verder niks te maken met dit stukje hoor maar:

 

bewerkt door TheIdiotManiac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste,

je moest eens weten hoeveel torchcraft doet om het aangenaam te maken enzovoort.

Maar begrijp ook dat ze het onmogelijk leuk kunnen maken voor iedereen,

maar met 1 ding ben ik het met je eens.

 

als je solliciteerd kan het soms lang duren maar er komen volgens mij 100den sollicitaties binnen .

daarom denk ik dat ik ook geen kans maak om helper te worden op survival1 om helper te worden.

groetjes, je terra vriend Rood

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi MrDonerNL,

Er zijn twee dingen uit je bericht waar ik graag op wil reageren, puur omdat er dingen in een verkeerd daglicht worden gezet. Dat je feedback op iets wilt geven is goed, maar zorg dan wel voor verbeterpunten. Ik wil reageren op je klacht m.b.t. de helper sollicitatie en met de foto van de strawpoll.

1. Helper sollicitatie

Ik citeer even het stukje van de pagina hulp.torchcraft.nl -> staff worden

Citaat

 

Gesolliciteerd en nu?
Zodra we je sollicitatie gelezen hebben verplaatsen we deze naar onze database. Hierin slaan we alle sollicitaties op en rangschikken de inzendingen. Wanneer je sollicitatie wordt verplaats naar de database is deze voor jou niet meer zichtbaar. Je ontvangt hierover geen reactie. Wanneer wij helpers nodig hebben voor een bepaalde gamemode, zullen we in de database opzoek gaan naar een geschikte kandidaat. 
 
We zullen met een paar kandidaten contact opnemen om in gesprek te gaan.

 

Voor dit systeem stuurde ik iedereen een persoonlijk bericht m.b.t. de sollicitatie. Dit koste mij zoveel tijd dat ik niet meer toe kwam aan tickets, de gamezelf en vooral het plezier maken. De sollicitatie's lezen en beoordelen kost nog steeds veel werk, maar inplaats van dat ik nu 5 minuten per bericht nodig om een berichtje te typen klik ik hem door naar de database in 5 seconden. 

Hopelijk begrijp je mijn keuze.

 

2. Foto van strawpoll.

Er is inmiddels een groepje ontstaan die TC op verschillende manieren zwart probeert te maken. Deze spelers komen met gehackte minecraft accounts online, joinen met verschillende VPN (ip aderessen) verbindingen de server. Strawpoll is hiervoor niet beveiligd. Het zou dus zomaar kunnen dat die 55 mensen die zeggen "ik vind het slecht!" eigenlijk het groepje van 5 spelers zijn die ons al tijden lastig valt.

Ik vind het jammer dat het kleine groepje, wat zich voordoet als wel '55' man jou mee trekt in je beoordeling. Dan maar nog te zwijgen dat TCexposed gewoon een exhelper was die nooit zijn onvrede bij mij heeft aangekaart. Toch raar als je TC van alles beschuldigd en alles kwalijk neemt.

Voor nu sluit ik het topic, niet omdat ik vind dat je niet mag klagen. Maar omdat ik het gewoon niet tof vind dat spelers TC bewust zwart aan het maken zijn. Graag wil ik iedereen verzoeken om zijn feedback te mailen, we bouwen TC voor de spelers, en niet voor ons zelf. Anders hadden we de server wel op whiteliste gezet en waren we een privé server begonnen.

Samen maken we TorchCraft, met de spelers, community en vrienden. Hopelijk nog een lange tijd, met veel plezier.

  • Leuk 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Xoezer locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...