Spring naar bijdragen

Oude plotwereld opruimen


compelintje

Aanbevolen berichten

Dag Beste spelers

Even een belangrijk bericht over prison!!

Grote Prison opruiming!

Zoals velen al hebben gemerkt hebben we een nieuwe prison spawn online gezet. Hier zullen later nog veel meer leuke extra’s aan worden toegevoegd.

We zijn momenteel bezig met een grote prison opruiming. Dit omdat de gamemode ondertussen al een aardige tijd draait. De oude mappen en werelden die gemaakt zijn in oudere versies van Minecraft werken niet meer optimaal en zijn soms overbodig op prison.

Eén van de onderdelen waarmee we gaan beginnen met opruimen is de plotwereld. (Let op! Het gaat hier over de OUDE plotwereld. NIET de escape wereld)

De escape wereld is al een hele tijd operationeel en het is altijd de bedoeling geweest om helemaal over te gaan op alleen de escape wereld en dat de plotwereld zou gaan verdwijnen. We hebben het een tijd toegestaan omdat is gebleken dat spelers op de plotwereld nog een plot konden claimen.

De oude plotwereld gaat uit!

We gaan aan de slag met het verwijderen van een aantal actieve werelden op prison (dit om lag te verminderen). Eén van deze werelden is dus de oude plotwereld. Dit betekend dat wij langzaam aan gaan starten met het leegmaken van deze wereld en het uiteindelijk uitzetten van die wereld.

Wat moet ik nu doen met mijn plots?

Iedereen die een plot in de plotwereld heeft kan ook een plot claimen in de escape wereld. Het claimen in de plotwereld staat ondertussen al uit. En binnenkort zullen we ook het bouwen in de oude plotwereld uitzetten. Dit betekend dat je alleen nog de spullen op je plot kan slopen. Of leeghalen.

Van Survival zijn we gewend dat claims na 3 maanden geunclaimd mogen worden en na 100 dagen automatisch geunclaimd worden.

Op Prison gaan we de spelers tot 3 oktober (dus 4 maanden) de tijd geven om hun plot leeg te halen OF! Over te laten zetten naar de escape.

Dus in het kort!

  • De oude plotwereld gaat op 4 oktober dicht en zal worden verwijderd
  • T/m 3 oktober heb je de tijd om je oude plot leeg te halen, OF! Je oude plot over te laten zetten
  • Plots die op 4 oktober niet leeggehaald zijn worden verwijderd ZONDER REFUND
  • Wil je een plot over laten zetten van de oude plotwereld naar de escape wereld? Vul dan onderstaan formulier in. Let op! Het escape plot moet al door jou geclaimd zijn en leeg zijn. Heb je meerdere plots in de oude plotwereld? Maak dan voor elk plot een apart formulier aan!

https://goo.gl/forms/7H3mcCzP4skiczcJ3

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een plot dat ik super graag wil houden, maar ik kan niet meer dan 1 plot in de escape wereld maken. Ook is dat plot eigenlijk 4 plots aan elkaar geplakt, dat past dus niet op 1 plot in de escape wereld. Is er een manier om het plot toch te behouden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei eviepevie:

Ik heb een plot dat ik super graag wil houden, maar ik kan niet meer dan 1 plot in de escape wereld maken. Ook is dat plot eigenlijk 4 plots aan elkaar geplakt, dat past dus niet op 1 plot in de escape wereld. Is er een manier om het plot toch te behouden?

Beste Eviepevie:

Aangezien jij user bent op Prison kan jij die plots niet op jouw naam krijgen ingedeeld. Maar je zou wel de eigenaar van die plot een /mail send of als jij de discord skype of een ander communicatie programma van die speler hebt kan jij diegene misschien voor 4 oktober bereiken om het te laten verplaatsen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei eviepevie:

Ik heb een plot dat ik super graag wil houden, maar ik kan niet meer dan 1 plot in de escape wereld maken. Ook is dat plot eigenlijk 4 plots aan elkaar geplakt, dat past dus niet op 1 plot in de escape wereld. Is er een manier om het plot toch te behouden?

Evie staat dit plot op jouw naam of betreft het hier het plot van Witch04 (dacht dat jullie daar met een projectje bezig waren toen). Als het plot idd van Witch is dan zal je haar even een berichtje moeten sturen voor het overplaatsen van het plot. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We snappen dat het jammer is dat de plotwereld weg gaat en spelers daarmee plots gaan missen op Prison. Echter was het al de bedoeling toen de nieuwe escape wereld er kwam dat de plotwereld zou gaan verdwijnen. Het ene plot inruilen voor het andere zeg maar. 

We hebben plotwereld lange tijd open gelaten, maar nu is het toch echt tijd dat de plotwereld gaat verdwijnen en daarmee dat je 1 plot overhoud als user op de escape wereld. 

Het is ook nooit onder stoelen of banken geschoven dat de plotwereld uiteindelijk zou gaan verdwijnen. 

Greetz Saizis

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 9-7-2017 at 08:22 zei jonjon:

ik heb een plot waar ik hard aan heb gewerkt in de oude plotwereld dus kunnen jullie die aub overzetten naar mijn 2 escapeplot het is mijn 2de plot in de oude plotwereld

alvast bedankt

Je moet dit formulier in vullen:

https://goo.gl/forms/7H3mcCzP4skiczcJ3 

Je kan je plot nummer vinden door op je plot te staan en /plot info te typen of als je er op loopt zie je ook het nummer. Je kan ook aan de zijkant van je plot een bordje vinden met het nummer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bert_POWER:

klopt het dat je 15;36moet invullen en niet /plot h 2 want dan heb ik het de eerste 2 keer fout gedaan

 

Hoi Bert,

Het klopt dat je inderdaad je plot id nummer moet vermelden op het formulier. Bijvoorbeeld plotwereld plot 14;14 naar escapewereld 14;14. Op die manier kan een plot het makkelijkste over gezet worden. 

Greetz Saizis

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • troes1 unpinned this discussie

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...