Spring naar bijdragen

hoelang speel je al op torchcraft ?


_Vosken_

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ik speel volgens mij als iets van 4 jaar, maar ik heb een tijdje niet gespeeld en ongeveer 1.5 jaar geleden hoorde ik van een vriend dat hij op TorchCraft speelde en ik dacht echt van bestaat TC nog? Het was echt een server waar ik toen ik klein was veel op speelde en ik dacht er ook vaak aan terug maar ja...

Nu ben ik echt super blij en TC is de beste server ooit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei funny_men300:

Over een paar dagen speel ik torchcraft al precies 4 of 5 jaar. 
Met de oude spawn dat gewoon een boom was en er maar 3 gamemodes waren
Pvp, survival en games (games bestond uit skyblock, creative en parcour er was ook eens hungergames) 

Dat kan ik me ook nog allemaal herinneren inderdaad :o. Het forum zegt alleen Oktober 2014. Ik maakte me forum account pas toen ik god++ gekocht had op skyblock. Daarvoor speelde ik ook al best lang. Dus eh 4 jaar denk ik nu ongeveer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei xRobert010:

Dat kan ik me ook nog allemaal herinneren inderdaad :o. Het forum zegt alleen Oktober 2014. Ik maakte me forum account pas toen ik god++ gekocht had op skyblock. Daarvoor speelde ik ook al best lang. Dus eh 4 jaar denk ik nu ongeveer

Ja die boom xD whahaha heb ik me toen kapot mee gelachen, toen de gamemodes down waren ging ik altijd rondjes rennen door en rond de boom xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...