Spring naar bijdragen

Torchcraft texture pack


BjertHa

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben bezig met een Tc texture pack. Ik ben op dit idee gekomen door monk in een topic over minecraft updates en daarin zij monk dat er kip nuggets moisten komen en er was darna iemadn die zei dat er visticks moeten komen dus dat heb ik gemaakt en ik wil meer dingen veranderen dus zet maar iedeen in de reacties.

(download link komt nog)

 daar kun je download link vinden

imageproxy.php?img=&key=b39e1460fd62e38eimageproxy.php?img=&key=b39e1460fd62e38eimageproxy.php?img=&key=b39e1460fd62e38e

2017-06-25_09.55.17.png

2017-06-25_09.55.00.png.lnk

bewerkt door bert_POWER
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verander een Mob naar Monk :P. Dan schrikt iedereen zich rot elke dag.
(Dan zijn de mobs pas echt eng :3)

1 uur geleden zei bert_POWER:

Hallo,

Ik ben bezig met een Tc texture pack. Ik ben op dit idee gekomen door monk in een topic over minecraft updates en daarin zij monk dat er kip nuggets moisten komen en er was darna iemadn die zei dat er visticks moeten komen dus dat heb ik gemaakt en ik wil meer dingen veranderen dus zet maar iedeen in de reacties.

(download link komt nog)

 

imageproxy.php?img=&key=b39e1460fd62e38eimageproxy.php?img=&key=b39e1460fd62e38eimageproxy.php?img=&key=b39e1460fd62e38e

2017-06-25_09.55.17.png

2017-06-25_09.55.00.png.lnk

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@xRobert010 ik ben nog niet heel goed en mobs veranderen vind ik ook wat lastiger maar ik kan wel het hoofd veranderen in een monk hoofd. dat gat wel lukken ;)   #monk4zombie  

Ik ga een schapenhoofd veranderen in troes haar hoofd omdat troes op tc forum Graseter (troes1)  heet en een schaap eet gras :)

 

bewerkt door bert_POWER
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...