Spring naar bijdragen

Vaarwel


KhadaTom

Aanbevolen berichten

Beste torchcraft leden,

 

Na heel lang te hebben nagedacht en te lopen piekeren. Heb ik besloten te stoppen met moderator zijn. Geen zorgen er is geen ruzie binnen het staff team! Ik ben volledig na Eigen keuze weggegaan puur omdat mijn interesses gewoon niet meer bij minecraft liggen. Ik heb een super tijd gehad hier op torchcraft (ong 3 jaar). Leuke mensen ontmoet (en ook minder leuke) En zelfs goede vrienden. Jullie zijn een top community. Ik wil graag het helper team, Mod team, en natuurlijk het admin team bedanken voor een geweldige tijd. In de titel staat vaarwel maar ik kom echt nog wel een keertje langs op de koffie. Ik wens iedereen veel success, en misschien tot ooit op torchcraft!

 

Mvg,

SirRodneyNL / Tom

  • Leuk 13
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan je enorm missen maar we er zijn veel leuke dingen beleeft zo weet ik nog wel dat iemand mijn hotel had afgesloten op crea op jouw naam xD Jammer dat je stopt maar beter stoppen met een mooie tijd dan dat je door gaat terwijl je eigenlijk geen zin meer hebt. Ik zie je wss nog wel in-game :D 

 

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nooooo Tom ga nou niet weg :( Ik ga je wel missen hoooor! Wil je nog wel in mn wallpaper blijven staan? :) Voor de eerst volgende x dat je komt staat er een hele stapel koekjes klaar :P. Cyaaaaa <3

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...