Spring naar bijdragen

Een Warp die Spelers kan Helpen


Gast ShadowWolfHunter

Aanbevolen berichten

Gast ShadowWolfHunter

Heeeey Hallo, Mijn naam is ShadowWolfHunter, en op Survival2 kom ik vaak mensen tegen met een gezamelijk probleem, dus ik ga nu een warp maken waardoor hopelijk dat probleem opgelost kan worden, ik ga er nog niet veel over vertellen, maar het kan iedereen gaan helpen, vooral de users.
Ik hoop dat ik met dit project klaar ben rond 9 Juli, en dan zal de warp voor iedereen beschikbaar zijn

Dus hou het in de gaten, want misschien word het wel eerder ;)
_____________________________________________________
Nieuwe Update:

Nog maar 1 week voor de warp open gaat, hier alvast een kleine sneakpeak van hoe het eruit ziet :) , hoop dat jullie zin hebben in de opening natuurlijk, en hoop natuurlijk ook dat de warp veel spelers gaat helpen

_______________________________________________________

Nieuwe Update:
heey ff een vraag, zouden jullie bij de opening graag zien dat ik ga livestreamen, want het is mogelijk
_______________________________________________________
Nieuwe Update:
Het is bijna zover, we zijn nu de puntjes op de i aan het zetten en dan is het klaar, hopelijk zijn jullie er een beetje klaar voor, laat het vooral ff weten als jullie het al eerder open willen zien gaan, en welke dag jullie denken dat het beste is daarvoor
_______________________________________________________

Nieuwe Update:
Vrijdag 7 Juli 2017 om 20:00 uur word de warp open gegooid, ik zal dan ook livestreamen op twitch: https://www.twitch.tv/shadowhuntgames
Hoop dat jullie er allemaal zin in hebben :D

bewerkt door ShadowWolfHunter
Update!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ShadowWolfHunter

maak je geen zorgen, ik ben al op de goede weg, ben al over de helft, sneller dan verwacht :D

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ShadowWolfHunter
4 uur geleden zei jeroen123:

@skyjade psst je kan op de dynmap kijken waar hij bezig is en dan naar zijn coords tpen? Dan kan je hem spioneren hahah.

uhm, just saying, ik sta niet op de dynmape ;)
en is goed phinetjuh, jij mag dat ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ShadowWolfHunter

tss, dit is waarom ik hoger in baltop sta dan jou jeroen, je hebt geen respect voor mijn bouwkunsten xD

ennuh, modoria is door echte bouwers gemaakt, en ik ben geen echte bouwer, dus dat gaat sws niet xD

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-6-2017 at 19:45 zei Djcoco0611:

Daarom is een 1ste map handig op S1 niemand weet ooit waar ik ben xD want er is geen map hahahaha en nee sta ook hiden :)

 

Doe ik ook vaak als ik op zzoek ga maar stuff in niet geclaimde grond :P

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk wil ik het eerder kunnen zien!! zo snel mogelijk! maar hopelijk of laat in de avond of vroeg in de middag die stream... dat is dan erg persoonlijk omdat ik vaak werk, maar ik wil het erg graag zien ^^ verder benk gewoon erg benieuwd naar wat je gebouwd hebt schat! Hyped!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...