Build_it_now Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 (bewerkt) Hi, Het lukt mij nooit om al de kleurcodes uit mijn hoofd te leren dus dacht laat ik ze hier maar nog eens op een rijtje zetten zodat ze makkelijk terug te vinden zijn Deze zijn ook te gebruiken voor het aanpassen van /Warp teksten &4 rood &c lichtrood &6 goud &e geel &2 groen &a lichtgroen &b lichtblauw &3 cyan &1 donkerblauw &9 blauwpaars &d roze &5 paars &f wit [Wit :P] &7 grijs &8 donkergrijs &0 zwart Minecraft Server Colour Guide: http://ess.khhq.net/mc/ En let wel op, dit is alleen als je voor ColorSigns hebt gedoneerd in de winkel , http://www.winkel.torchcraft.nl/category/104910 Of via een andere manier hebt gekregen, zoals Pre-Order op Prison @GamerLittleKing of bij andere ranks op bijvoorbeeld skyblock @TheIdiotManiac [De volgende extra's kunnen alleen gebruikt worden bij het aanpassen van je /Warp teksten via 'Mijn Warps'] &1 - Bold &n - Underline &o - Itallic &k - Magic &m - Strike &r - Reset 5 juli 2017 bewerkt door Build_it_now GamerLittleKing, SirRohan en TheIdiotManiac > 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Fancy berichtje hoor, zal 'm even in m'n mappie gooien vol met TorchCraft links Build_it_now > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast ShadowWolfHunter Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 nice, dat is idd wel iets wat mensen goed kunnen gebruiken ja, die toevallig de colour signs hebben gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GamerLittleKing Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 @Build_it_now Je kreeg hem ook bij de Preorder van UG op Prison! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheIdiotManiac Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Op skyblock krijg je het ook bij een rank, geloof al bij VIP++ maar kan het niet met zekerheid zeggen. Weet wel dat het sowieso al kan vanaf Godlike (getest). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden