Spring naar bijdragen

Ik kom niet meer op mijn gamemode, wat nu?


ReznoV_Vazileski

Aanbevolen berichten

Beste spelers,

 

Ik zie nog geregeld de vraag voorbij komen: "Ik kan nietmeer op deze gamemode wat moet ik doen?".

Dus ik dacht ik geef op het forum nog een kleine reminder aan de mogelijke oplossing zodat hij makkelijk en snel te vinden is.

 

Mogelijk is de reden dat dit gebeurd omdat je op een 1.12 client de nether of de end gekomen bent. Hier is helaas niet veel aan te doen omdat de server nog op 1.11.2 draait. De oplossing die wordt gegeven door spelers/helpers/moderatoren is dan ook altijd vrij snel "downgrade naar 1.11.2 of lager". 

Hoe moet ik downgraden?

Er staan over het internet ongetwijfeld talloze tutorials, maar gelukkig heeft torchcraft ook een hele goede makkelijk te volgen tutorial geplaatst rond het moment dat 1.12 uitkwam. Deze tutorial is te vinden op: https://torchcraft.nl/downgraden/ . In de meeste gevallen lost dit het probleem op en kun je gewoon weer verder spelen :)

Het werkt niet/ik zit al op 1.11 wat nu?

Het kan uiteraard voorkomen dat de downgrade om een of andere reden niet werkt of dat het probleem zich voordoet terwijl je al op 1.11 zit. Dit is echter niet hetzelfde probleem als waar deze post over gaat en hier zal dan dieper naar gekeken moeten worden door ons moderator/admin team om tot een oplossing te komen. Stuur dan een ticket naar [email protected] en geef hierin aan:

 -Je spelernaam

 -Je server

 -Tijd van de crash

 -Eventuele foutmeldingen/codes

 -Dat deze oplossing al geprobeerd is.

Ons team zal je dan zo spoedig mogelijk te woord staan om gezamelijk tot een oplossing te kunnen komen.

 

Ik hoop dat deze post het overgrote deel van de spelers met dit probleem een snelle vlekkenloze oplossing biedt zodat jullie weer snel aan de slag kunnen met jullie gebouwen en PvP gevechten :)

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...