Spring naar bijdragen

Mijn ''kleine'' Projectje


skyjade

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

Zoals jullie misschien wel weten speel ik graag op Survival2, en bouw ik erg graag, en veel ook! Laatst ben ik begonnen met een klein projectje, waar ik af en toe spijt van heb want WOW het is veel werk! Het gene wat ik aan het bouwen ben is eigenlijk een soort van boomhut, Misschien zijn er hier mensen bekend met ''Jerry's tree mod''. Daar lijkt het op.

Het is natuurlijk nog lang niet af maar hier is alvast een beginnetje van wat het is! 

vUHmW7C.png

Zoals je ziet is de onderkant al bijna af, er komt een dikke stam omheen met een grote trap waardoor je omhoog kan, dan verder kan je in de boom wonen, met een ingebouwde storage en heeel veel leaves!  :o

 =============================================================================================================Update! 

g471HOl.png 

De stam is nu verdikt en er is al een klein beetje gewerkt aan de decoratie van de onderkant! Nog lang niet af maar we werken hard :D 

 

=============================================================================================================Update!

iCcxFcR.png 

De trap naar boven staat! een beetje meer detailing aan de onderkant en de trap moet nog gedaan worden, Nu komt het echte rotklusje pas! De leaves plaatsen... 

Gelukkig ben ik niet alleen! @Build_it_now Helpt me met volle toeren! 

=============================================================================================================Update!

6QSrkaj.png

Bijna klaar met het laatste stuk van de boom! Wat een werk!! 

=============================================================================================================Update!

PL5DEfF.png 

Eindelijk klaar! van top tot teen helemaal afgewerkt!

Bedankt voor jullie leuke reacties!

bewerkt door skyjade
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ShadowWolfHunter

Leuk projectje :D, als je een keer wilt dat ik iets voor je doe zoals hout hakken ofzo roep je maar :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...