Spring naar bijdragen

De max grote een (gold) farm


Caingarn

Aanbevolen berichten

Iedereen die ooit op mijn eiland is geweest weet dat ik graag gebruik maak van gold, gold uit mijn farm of wat ik koop met elke cent die ik verdien :D

Nu is vandaag mijn farm helemaal uitgezet en bij meerdere mensen de lok machines uitgezet  i.v.m lag, jammer natuurlijk maar het is nooit mijn bedoeling om lagg te veroorzaken.

Als een van de grootste skyblock spelers zit ik snel tegen de grens aan van wat kan en wat niet kan. Ik wil het maximale uit het eiland halen zonder dat dit echt lagg veroorzaakt. 

Nu is het jammer als je tijd en moeite in iets stopt wat je vervolgens weer moet afbreken of niet kan gebruiken omdat het lagg geeft. Graag hoor ik hoe mensen hier over denken, maar ik hoor graag oplossingen, grotes/designs  van zulke farms die wel mogen. Ik heb nu namelijk alleen een melding van dit moet anders en daar kan ik vrij weinig mee.

Cain

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi Cain,

Ik snap absoluut het punt dat je hier meld.

Het lastige aan lag is, is dat het een stille sluiper is. vooraf is lastig te bepalen wat wel en wat niet extreme lag veroorzaakt, vaak komt dit bij ons als staffteam ook pas uitgelicht op het moment dat het eigenlijk al te laat is, wat in dit geval bij jou ook is gebeurd.

Ik kan je in ieder geval zeggen dat alles wat EXTREEM gemaakt wordt, vaak ook lag veroorzaakt. alsmede kan ik niet zomaar zeggen waar de grens ligt, omdat dit van zoveel verschillende factoren afhangt.

Het enige wat ik kan melden is, mocht je iets extreems willen bouwen, meld je idee aan 1 van staffleden. zij kunnen je vaak ongeveer vertellen of er extreme lag mee gemaakt wordt.

Hopelijk begrijp je dit :)

Groetjes,

Panda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7/18/2017 at 23:30 zei Caingarn:

Iedereen die ooit op mijn eiland is geweest weet dat ik graag gebruik maak van gold, gold uit mijn farm of wat ik koop met elke cent die ik verdien :D

Nu is vandaag mijn farm helemaal uitgezet en bij meerdere mensen de lok machines uitgezet  i.v.m lag, jammer natuurlijk maar het is nooit mijn bedoeling om lagg te veroorzaken.

Als een van de grootste skyblock spelers zit ik snel tegen de grens aan van wat kan en wat niet kan. Ik wil het maximale uit het eiland halen zonder dat dit echt lagg veroorzaakt. 

Nu is het jammer als je tijd en moeite in iets stopt wat je vervolgens weer moet afbreken of niet kan gebruiken omdat het lagg geeft. Graag hoor ik hoe mensen hier over denken, maar ik hoor graag oplossingen, grotes/designs  van zulke farms die wel mogen. Ik heb nu namelijk alleen een melding van dit moet anders en daar kan ik vrij weinig mee.

Cain

 

Beste,

 

Als je twijfelt of je farm etc lagg gaat geven kan je best even een stafflid (mod/admin) aanspreken zij weten namelijk het beste wat deze server aankan.

 

Grtjes,

Coco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hier is een lijstje met blokken die lag maken omdat ze een inventory hebben.

https://minecraft.gamepedia.com/Block_entity

vb in plaats van sign te gebruiken om water liften te maken gebruik fance gates

 

Bij een farm is het handig dat je er voor zorgt dat de mobs direct en zo snelmogelijk dood gaan en de item zo rap mogelijk opgerapen worden

bewerkt door cedric402
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...