Spring naar bijdragen

Bouw Tutorial Woonboot #1 (de Romp)


DitIsPlaneetje

Aanbevolen berichten

Hierbij laat ik je in 2 Topics zien hoe je een leuke woonboot kan maken

Stap 1

Plaats de blokken zoals aangegeven op het plaatje (De Diamond Blokken hoef je niet te plaatsen het laat alleen zien hoeveel blokken lang het is) spiegel het daarna naar de andere kant

Ga6BIbI.pngs6jZwbL.png

Stap 2

Maak aan de open kant (2de plaatje rechts) dit patroon wederom spiegel dit naar de andere kant

vqaoH56.png

Stap 3

doe dit patroon maken aan de kant die je bij Stap 2 hebt gemaakt, spiegel het wederom weer

ycAXRkR.png

Stap 4

Je zag bij stap 3 die gaten niet maar als je daar blokken hebt geplaatst daar horen eigenlijk stairs te zitten  want dat is eigenlijk een plekje waar je moet lopen, sorry voor het foutje :P

hWST05t.png

Stap 5

vul nu het vlak in met de hout soort die jij hebt gekozen

O0NLi2X.png

Stap 6

plaats nu op de oneven nummers een Upside down stairs van de hout soort die jij hebt gekozen

SRXW34V0.png

Stap 7

plaats nu deze trapdoors zo op de open plekken (de even nummers) doe dan de bovenste trapdoors overhalen (waardoor ze openklappen) en haal dan de onderste trapdoor weg

AtpYPbf.png

Stap 8

Doe dit aan de andere kant van het schip! plaats eerste een blok dan een open blok dan een Upside down stairs doe hierin precies hetzelfde als wat je deed bij Stap 7

773lYLp.png

Stap 9

plaats deze stairs zoals aangegeven

43U0dax.png

Stap 10

plaats nu de stairs binnenin zoals aangegeven (vergeet de voorste Stair niet die bij de punt staat) spiegel het daarna naar de andere kant

OK9uVvD.png

Uiteindelijk hoor je dit te hebben

DETrKvc.png

 

Ik hoop dat jij dit romp namaakt, Morgen (Vrijdag 21 Juli) komt het andere deel van het schip online ik hoop dat je er wat aan hebt laat weten of je meer wilt en wat ik kan bouwen

Greetz I_BamboePandax ;P 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...