Spring naar bijdragen

Factions


BeastModeON

Aanbevolen berichten

Hallo, ik speel al een lange tijd op TorchCraft ik vond het altijd heel leuk om op TorchCraft te spelen.

Mijn aandacht valt meer op de PvP gamemodes Wat de laatste tijd voor mij  en ik denk voor een hoop andere mensen een stuk minder leuk is omdat als je KitPvP wilt spelen moet je verplicht op 1.9 of hoger zitten en dan PvP je gewoon niet lekker.

Op Terra is er ook vaak geen PvP en met KoTH komt er meestal niemand opdagen en heb je gratis loot (beetje saai).

Daarom lijkt mij een leuk idee om factions weer terug te brengen ik had vroeger een hoop lol en spanning op factions en hoop die weer te krijgen.

 

-BeastModeON

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop ik ook op, gaat jammer genoeg niet gebeuren. Als factions terug zou komen zou er een korte hype zijn voor misschien een paar weken met veel pvp en actieve spelers, daarna word iedereen weer inactief en is de hele gamemode dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jonas732:

Hoop ik ook op, gaat jammer genoeg niet gebeuren. Als factions terug zou komen zou er een korte hype zijn voor misschien een paar weken met veel pvp en actieve spelers, daarna word iedereen weer inactief en is de hele gamemode dood.

Niet als er 1 map blijft en de oude mensen weer komen spelen omdat ze ook al een rank hadden gekocht op factions

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel spelers die vroeger Factions speelden zijn nu hoogst waarschijnlijk ook wel gestopt met TorchCraft, of misschien wel helemaal met MineCraft omdat ze te oud zijn (vinden ze) of te druk. Of spelen ze Factions allang op een andere server die noooooit beter zal zijn dan TorchCraft maar goed xD. Is ook vaak genoeg gezegd in het verleden dat Factions niet meer terug zal komen ;P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens wij zijn nog druk bezig met terra, we zijn nog lang niet klaar. Dus willen jullie je mening over terra voor je ouden tot we echt klaar zijn met die gamemode. Want we zijn nu bezig met nieuwe plugins en ideeen uit te werken waardoor pvp leuker word. 

Groetjes Jeroen123 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei jeroen123:

Jongens wij zijn nog druk bezig met terra, we zijn nog lang niet klaar. Dus willen jullie je mening over terra voor je ouden tot we echt klaar zijn met die gamemode. Want we zijn nu bezig met nieuwe plugins en ideeen uit te werken waardoor pvp leuker word. 

Groetjes Jeroen123 

Meningen geven mag altijd :) klaar of niet ;)

En factions is weggegaan om 1 reden: Niet genoeg spelers?

Elke gamemode draait op een aparte 'server' dus waarom een server openhouden als er bijna niemand op zit?

kost allemaal veel geld voor het open te houden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis factions ook dagelijks. Echter moeten we de harde feiten niet vergeten. Waar TC vroeger makkelijk de 300 haalde, is nu het gemiddelde ongeveer 70/80. En toen factions er nog was waren van deze 80 mensen ongeveer 2 op factions. Ik deel je mening, ik persoonlijk denk ook dat ik plezier kan hebben als factions weer opengaat, dat kitPvP met 1.8 actiever zou zijn. Maar als je naar de harde feiten kijkt moet je toegeven dat het vrij logisch is dat TC PvP/Factions een beetje opgeeft. Ik hoop dat je hieruit niet haalt dat ik niet m'n best ga doen voor PvP op terra. Alleen we moeten wel ons hoofd bij het heden houden. 

Groet,

Age

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Leg je er gewoon bij neer factions is over.
Niemand kan het oude factions terughalen omdat de PvP community niet meer op factions gericht is maar op HCF + de staff en regels van TC gaan niet samen met de mensen die factions spelen.
Laatste keer dat factions erin kwam zag je het wel dat het niet liep doordat gewoon de server waardeloos was.
Als je factions wilt spelen kan je beter een andere server zoeken.

 

Op ‎27‎-‎7‎-‎2017 om 18:08 zei BeastModeON:

Niet als er 1 map blijft en de oude mensen weer komen spelen omdat ze ook al een rank hadden gekocht op factions

Grotendeels van de oude mensen is gestopt en de mensen die nog over zijn (real OG's) spelen andere servers en zijn echt niet van plan terug te komen wss.

 

Op ‎30‎-‎7‎-‎2017 om 19:57 zei TheIdiotManiac:

Veel spelers die vroeger Factions speelden zijn nu hoogst waarschijnlijk ook wel gestopt met TorchCraft, of misschien wel helemaal met MineCraft omdat ze te oud zijn (vinden ze) of te druk. Of spelen ze Factions allang op een andere server die noooooit beter zal zijn dan TorchCraft maar goed xD. Is ook vaak genoeg gezegd in het verleden dat Factions niet meer terug zal komen ;P

PvP was een totale ramp de server was glitchie asf.

 

 

Op ‎27‎-‎7‎-‎2017 om 15:17 zei Jonas732:

Hoop ik ook op, gaat jammer genoeg niet gebeuren. Als factions terug zou komen zou er een korte hype zijn voor misschien een paar weken met veel pvp en actieve spelers, daarna word iedereen weer inactief en is de hele gamemode dood.

Heb je pm gestuurd moet je weer eens spreken man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...