Spring naar bijdragen

Nieuw in het spel


rijkc

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw in het hele minecraft gebeuren en mochten jullie handige tips&tricks voor me hebben of me dingen willen leren laat het alsjeblieft weten!

Ben een ontzettende noob en kan nog bijna niets haha dus sta voor alles open.

 

Groetjes,

Rijkc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rijkc:

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw in het hele minecraft gebeuren en mochten jullie handige tips&tricks voor me hebben of me dingen willen leren laat het alsjeblieft weten!

Ben een ontzettende noob en kan nog bijna niets haha dus sta voor alles open.

 

Groetjes,

Rijkc

Welkom @rijkc,

Gelukkig zijn de meeste TorchCrafters heel vriendelijk en willen je altijd wel helpen dus als je dingen niet snapt kun je die altijd vragen en er is altijd wel iemand die je kan helpen!

Groetjes

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bert_POWER:

als je van minen en bouwen houd is prison ook wel leuk

Eens! Ik denk dat je Prison inderdaad leuk gaat vinden. Je moet geld verdienen door te minen. Met geld kun je steeds een hogere rank krijgen. Hoe hoger, hoe beter je mine en hoe meer je verdient. Er is ook veel handel tussen spelers, hiervoor is geld ook handig.

Iedereen kan ook een plot (eigen stukje grond) krijgen waarop je een huis, gebouw of kunstwerk kunt bouwen. Uiteraard met de gevonden en gekochte objecten.

Kom maarsnel eens kijken. Ik heb er in ieder gebal altijd veel plezier! :) 

 

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Crash35:

Eens! Ik denk dat je Prison inderdaad leuk gaat vinden. Je moet geld verdienen door te minen. Met geld kun je steeds een hogere rank krijgen. Hoe hoger, hoe beter je mine en hoe meer je verdient. Er is ook veel handel tussen spelers, hiervoor is geld ook handig.

Iedereen kan ook een plot (eigen stukje grond) krijgen waarop je een huis, gebouw of kunstwerk kunt bouwen. Uiteraard met de gevonden en gekochte objecten.

Kom maarsnel eens kijken. Ik heb er in ieder gebal altijd veel plezier! :) 

 

er is altijd al wat concurrentie geweest tussen de gamemodes dat we er zelf mee lachen, als ik jou was zou ik rustig torchcraft verkennen en alle gamemodes afgaan en zien waar je je goed bij voelt ;)

 

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...