Spring naar bijdragen

skyjade

Aanbevolen berichten

Hallo torchcrafters! 

Normaal maak ik altijd tutorials, maar omdat ik deze keer geen idee had wat voor tutorial ik zou doen dacht ik, laat ik maar eens zien wat ik tot nu toe al heb. Niet alles in deze onderstaande foto's staat in het dorp er is nog veel meer. Maar dit is voor nu wel leuk om te laten zien!

Ik heb voor alle foto's optifine gebruikt met shaders. Dus het ziet er mooier uit dan het werkelijk is :) 

YNU8LQk.jpg

Dit zijn de docks, Deze foto is wel enigsinds gedateerd, Momenteel staat er nog een schip in en een grote muur achter langs. Rechts zie je de storage van de docks met daarnaast een Cobble guardian. Dit heeft me ongeveer een Dag geduurt om te bouwen.

bNAIqRJ.jpg

Dit is de Windmill, en de farm van het dorp. Deze molen heeft 2 verdiepingen en een ladder omhoog naar de toren. De vines die je ziet komen van een van de flying islands die zich in het dorp bevinden. Deze farm levert ongeveer 3 stacks wheat of meer op per dag. (Als ik niet de lui was dat te farmen).

HNcQH07.jpg

Deze brug staat naast de farm, deze leid uiteindelijk naar het stadhuis en andere farms, farms voor potatoes en carrots, en ook farms voor mobs zoals koeien, schapen, kippen enzovoort. Ook zie je al een klein deel van de fishing shack aan de rechterzijde.

RYouwSG.jpg

Dat is dit gebouw, Het is een gewoon common huis, met een aangebouwde steiger, vanaf hier kan je makkelijk vissen. Het huisje lijkt klein van buiten maar heeft een ingebouwde keuken met 2 verdiepingen en een grote slaapkamer waar zich nog 2 ramen bevinden. 

6dMEg1k.jpg

Dan zijn we nu aangekomen bij het stadhuis. Dit gebouw heeft mij wel even tijd gekost aangezien ik het over gebouwd had van een andere speler (met zijn permissie natuurlijk) Dus dit gebouw is niet zelf bedacht, @handsomehomeless heeft dit gebouw staan en ik mocht het van hem overbouwen, maarja, dat is niet makkelijk als je heen en weer moet tpen en het op je zicht moet doen! Toch is het gelukt en ik was erg blij met het resultaat.

m3CsH1V.jpg

Hier zie je de blacksmith! er is een automatische mega smelter ingebouwd en een villager die daar hoe dan ook nogsteeds rond loopt. Eromheen zijn nog een paar simpele huisjes en 2 farms voor nog meer wheat :)

Y66UVoZ.jpg

Dan zijn we nu aangekomen bij de laatste foto, deze is van mijn boomhut, ik heb een andere forum post gemaakt waar mijn progress te zien is van dit reusachtige ding.         Dit is de link: 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien, als jullie een gebouw zien staan die jullie willen als tutorial hoor ik het graag! Het hoeft niet persee in dit dorp te staan, dan komt dat er gewoon leuk bij!

Groetjes,

Skyjade

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...