Spring naar bijdragen

Prestige mode in prison


ItsBDftw

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Ik ben ItsBDftw.

dat je mij niet kent komt waarschijnlijk omdat ik maar 3 dagen op deze server speel. Maar ik vind het heel erg leuk! Ik speel het eigenlijk nolife en ik kwam op een idee!

mijn idee was om een prestige mode toe te voegen waardoor mensen nog meer te doen hebben. Ik zie nu veel ug die level z zijn. Mijn idee is als volgt.

als je bij mijn Z bent kan je, als je wilt, in prestige mode gaan. Je krijg een prestigetoken die je kan gebruiken in de prestigeshop en al je geldword gereset. Je zou opnieuw moeten beginnen bij mijn a. Om dit ietsje makkelijker te maken kunnen de mijnen iets beter gemaakt worden want als ik geld nodig heb ga ik eerlijk gezegd niet mijnen. Liever ga ik konijnen farmen voor de poten.

Als je dan prestige level 10 bent kan je naar een factions freeworld waar je dan meer kan bouwen.

Omdat ik maar 3 dagen speel en al mine L ben denk ik dat dit niet zo gek is als je er echt voor gaat.

Terwijl ik dit suggereerde op de server vonden meerdere mensen dit een goed idee!

ik hoop dat er wat mee gedaan kan worden!

vriendelijke groet,

ItsBDftw

 

 

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ziet er opzich wel een goed idee uit. Het probleem is dat we op prison ook gangs gebruiken. Leden van die gangs kunnen geld op hun gang bank account zetten. Mensen zullen dus via hun gang het geld weg sluizen zodat het niet wordt gereset. Ook doordat we op prison gangs gebruiken i.p.v. factions zal dit vgm niet goed met elkaar werken en het lijkt me heel onlogisch. Je wilt mensen ook terug aanzetten om terug in de beginnende mines te gaan minen. Maar veel van de mensen die rank z zijn, zijn ug's en zullen dus in de ug mine gaan minen. 

Mijn oplossingen:
Ik vind een freeworld die vanilla is een goed idee (ik wil het ook al meer dan een jaar :p) maar dan wel met gangs. Je zal dan geen claims kunnen maken maar dit houdt het vgm wel spannend. Er kom ook ranks na z dus je zal verder dan z kunnen gaan. Het is misschien wel leuk om dan bij de eerste rank na z er een mogelijkheid is om in een freeworld te kunnen gaan. Het is wel belangrijk dat we bepaalde items die in de prison waardevol zijn dat ook blijven. Je zal dan sowieso met 2 verschillende inventories moeten werken waardoor het ingewikkelder wordt en er meer kans is op buggs etc. Maar als het technisch mogelijk is om een freeworld te hebben dan sta ik er helemaal achter :). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klink zeker als een leuk idee, er zal hierbij inderdaad wel gekeken moeten worden in hoeverre onderdelen van jouw idee toepasbaar zijn op prison. Zoals troes al aangaf zijn we op dit moment bezig met het vernieuwen van de gamemode. het eerste onderdeel wat daarvoor aangepast is: is de nieuwe spawn. Die zit er namelijk nog niet zo lang in :D achter de schermen zijn we nu druk bezig om te werken aan ranken voor na rank Z. en het toevoegen van nieuwe onderdelen en uitdagingen. Jouw idee zet ik zeker op het lijstje erbij. 

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bert_POWER:

ik zelf zou het best wel jammer vinden als er een free world komt want dan gaat van heel veel items de waarde er af

 

 

19 uur geleden zei Graseter (troes1):

Het is wel belangrijk dat we bepaalde items die in de prison waardevol zijn dat ook blijven.

hebben ze al aan gedacht :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...