Spring naar bijdragen

Old times


HandtasDealerTzyc

Aanbevolen berichten

VV me kaolo erg idk wat ik op die rando forum doe xD maar idk of er nog oude fac spelers hier zijn.
Maar kwam toevallig met het idee oude factions op te halen en ze in te delen in tiers (iets wat veel in hcf gedaan word met factions)
ik leg het simpel uit tier 1 zijn de beste factions die ooit gespeeld hebben en hoe hoger de tier hoe slechter de fac was. ik deel ze in per map van de factions met uitleg.
Tier 1 factions:
TheChamps (van map 1): Dominate de eerste factions map totaal. met spelers als trekboer, jimtoeman etc. in de loop van de faction server werden ze wel steeds slapper doordat vele members leavde of overstapte op andere gamemodes en kwam uiteindelijk de faction van sjors meer bekend onder de naam TheChamps.
TheChamps (van sjors): Veruit de beste faction van tc met tc gods als Sjors zelf rubenboyy12 airshake etc. tot de 1.8 map was TheChamps veruit de beste door de vele fights die ze wonnen tegen UK etc (terwijl thechamps meestal met 5 man minder was).
WDY: WDY was samen met TheChamps in het begin sterk. vele kills en raids die ze deden op andere factions maakte ze sterk. uiteindelijk werden ze net als thechamps van map 1 inactive en verslagen door de andere factions.

Tier 2 Factions:
UK: Ultrakrym dat vanaf het begin al speelde en in de loop van de jaren groter werd won voornamelijk fights door de hoeveelheid members waarmee ze kwamen opdagen. Ze outnumberde letterlijk elke faction die er was wat hun een enorm voordeel gaf op de andere factions en hun sterk maakte. UK was de sterkste faction in de 1.8 map (de map waarin factions dood ging)
HKSTN: geleid door taantje die enorm known werd op tc door zijn streams en uiteindelijk door zijn promotie tot mod nam veel UK members over in de tijd dat UK zelf wat meer inactief was. HKSTN was voornamelijk Rijk door de vele BB's die ze hadden.
Deatharmy//Dutchies: Faction die ook al vanaf het begin speelde. veel raids/kills gemaakt uiteindelijk gemerched met TheChamps en 1x ervoor met IFC. sommige members zijn er nog actief op mc maar over het algemeen een veteranen fac van tc.

Tier 3:
IFC: IFC was voornamelijk een ding de eerste map van tc factions. IFC was niet de beste kwa pvp maar voornamelijk goed door G0zze2 die een GOD was in het bouwen van bases. ze zijn 1x nog teruggekeerd maar snel ook weer verdwenen.
Faction van Zorkidos: weet de naam van de fac niet precies meer maar was ook een OG fac met oude spelers erin. zorkidos zelf en shadowonmy waren wel tijd gebanned voor hacks.
Tyfoon123 zijn faction: Tyfoon123 zullen vele faction spelers nog kennen ook al een speler sinds de eerste map die ook met zijn faction vele mensen killde en raids deden real OG's

Tier 4:
JustCavia: Justcavia ook een faction die vanaf het begin al speelde. waren voornamelijk survival noobs die hier in zaten die vele malen gekild werden. Enige map waar justcavia het goed in deed was de 1.8 map waar ze in het einde de server dominate doordat members van Deatharmy en thechamps hun joinde.

IFC (Van maxtobound): had vele goede spelers in de faction alleen leavde er veel na een paar weken waardoor de faction over het algemeen niet veel heeft kunnen betekenen in de server.

Tier 5000:
Zwinos zijn faction: Zwinos was een godlike die alle wilderness noobs invite. ze snapte allemaal niet hoe ze factions moesten spelen en werden altijd binnen een week geraid. wel een SO naar zwinos voor het helpen van alle noobs. vele members begonnen via zwinos.


Mijn tier list verveelde me maar heb het toch gedaan. ik zelf speelde vanaf de tijdelijke map waarin nog geen factions zaten al de pvp servers van tc tot de geflopte 1.9 pvp server (de factions van die server tel ik ook niet mee bij de tier list) kan zijn dat ik wat factions gemist heb. heb eigenlijk zelf ook in al deze factions gezeten die heir in staan (op WDY fac van tyfoon en zwinos na dan).
Zou leuk zijn als alle andere oude faction spelers zo lijst maken of gewoon vertellen over een fac die hier niet in staat waar ze zelf in hebben gezeten.
Factions zal helaas nooit meer terugkomen (zoals het was dan).
Zelf ben ik ook perm banned op tc maar ik moet zeggen pixiio bedankt voor het oude factions die tijd was lit asf.
 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf ook altijd genoten van de eerste tijd PvP. Dus nog voor er factions kwam. Alles was toen nog slecht ingesteld en de spawn was toen echt al flink kapot. De spawn werd gecampt door een groepje van CAPRImanuel en mitch477. Ik was toevallig vrienden van Mitch en mocht mee campen wat ik prachtig vond. Volgens mij domineerde we ook nog flink.

Bovendien kun je veel zeggen over JustCavia, het heeft wel alle tijden overleefd. xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Of je leest het en plaatst een normale reactie of je reageert gwn niet -_-

 

Ja ik denk zelf niet dat t slim is om hier weer aan te beginnen maar oml zwinos verdient idd wel een SO hij was oprecht een legend

Heb het gelezen lol het is gewoon een hele boek mag ik toch zeggen of heb je er een probleem mee?

bewerkt door CocoThePinguin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei age111:

Ik heb zelf ook altijd genoten van de eerste tijd PvP. Dus nog voor er factions kwam. Alles was toen nog slecht ingesteld en de spawn was toen echt al flink kapot. De spawn werd gecampt door een groepje van CAPRImanuel en mitch477. Ik was toevallig vrienden van Mitch en mocht mee campen wat ik prachtig vond. Volgens mij domineerde we ook nog flink.

Bovendien kun je veel zeggen over JustCavia, het heeft wel alle tijden overleefd. xD

ja omdat het enige wat justcavia deed was in hun base zitten en alleen als ze allemaal on waren tegen 2 man gaan vechten ofs xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 6 years later...
Op 28-8-2017 om 07:12 zei Spaghettisliert3:

Of je leest het en plaatst een normale reactie of je reageert gwn niet -_-

 

Ja ik denk zelf niet dat t slim is om hier weer aan te beginnen maar oml zwinos verdient idd wel een SO hij was oprecht een legend

Awh ik vind dit echt leuk om terug te lezen (6 jaar te laat of zo), maarja ik ben in een nostalgische bui. Mijn zusje en ik kwamen in de faction van zwinos op onze eerste dag dat we met minecraft begonnen, en we zijn gestopt met minecraft toen zwinos ook stopte omdat we het saai vonden zonder zwinos. We waren idd mega slecht en ik heb geen idee waarom we eigenlijk factions speelden, maar het was wel altijd heel gezellig bij ons. We werden vaak geraid omdat we (iets te vaak) teleporteerverzoeken accepteerden. Ik mis de oude minecraft jaren wel haha.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...