Spring naar bijdragen

Een Baantje


iIDreamingGirlIi

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Ik ben op zoek naar een ''baantje''. Waarom ''? Nou, ik ben niet op zoek naar een baantje in het echte leven, maar op Survival 2!

Ik wil graag weer even wat bij verdienen, aangezien ik niet veel geld meer heb:dizzy:.  Ik doe graag werkjes zoals:

minen

bouwen (niet super goed in)

dingen verzamelen/ vinden (in de natuur, geen afk staan voor een gold generator ofzo..)

Dieren breeden

Planten farmen

enz. 

Zeg gewoon waar je  me voor nodig hebt! als het niet binnen het lijstje staat, moet je vragen of ik dat soort dingen ook doe, of niet.

Bedankt!!:heart::heart:

 

iIDreamingGirlIi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei lord_snoepie007:

bedoel je niet surv 1 dan ?

ja. sorry ben gewend survival 2 te zeggen aangezien ik het daar vaak over heeb en nooit echt over 1

 

34 minuten geleden zei lord_snoepie007:

@iIDreamingGirlIi ach maakt niet uit

Ik vind van wel...op survival 2 heb ik nooit aardige mensen ontmoet en heb er niks te doen vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei lord_snoepie007:

dat ligt niet aan de survival1 he, ligt gwn aan de mensen daar maar ik ben van overtuigd dat die onvriendelijke mensen niet meer op survival 1 zitten

dan zal ik binnenkort kijken. bovendien ben ik nog amper begonnen op sv1, dus moet eerst nog de tijd hebben om een huisje te bouwen xD

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei iIDreamingGirlIi:

dan zal ik binnenkort kijken. bovendien ben ik nog amper begonnen op sv1, dus moet eerst nog de tijd hebben om een huisje te bouwen xD

 

haai,

Zo onvriendelijk zijn we niet xD als je wat langer speelt (paar dagen) en je legt wat connectie's zal je snel merken dat we behulpzaam en open zijn :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Op 29-8-2017 om 14:10 zei iIDreamingGirlIi:

Hallo iedereen! Ik ben op zoek naar een ''baantje''. Waarom ''? Nou, ik ben niet op zoek naar een baantje in het echte leven, maar op Survival 2!

Ik wil graag weer even wat bij verdienen, aangezien ik niet veel geld meer heb:dizzy:.  Ik doe graag werkjes zoals:

minen

bouwen (niet super goed in)

dingen verzamelen/ vinden (in de natuur, geen afk staan voor een gold generator ofzo..)

Dieren breeden

Planten farmen

enz. 

Zeg gewoon waar je  me voor nodig hebt! als het niet binnen het lijstje staat, moet je vragen of ik dat soort dingen ook doe, of niet.

Bedankt!!:heart::heart:

 

iIDreamingGirlIi

hallo iIdreamingGirlIi ik heb je zoektocht achter een "baantje" gelezen en ik denk wel dat ik je hulp kan gebruiken bij minen ik zou graag een 10x10 vak uit willen minen tot bedrock als het je leuk lijkt me te helpen laat het me maar weten vriendelijke groeten porky 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 29-8-2017 om 14:10 zei iIDreamingGirlIi:

Hallo iedereen! Ik ben op zoek naar een ''baantje''. Waarom ''? Nou, ik ben niet op zoek naar een baantje in het echte leven, maar op Survival 2!

Ik wil graag weer even wat bij verdienen, aangezien ik niet veel geld meer heb:dizzy:.  Ik doe graag werkjes zoals:

minen

bouwen (niet super goed in)

dingen verzamelen/ vinden (in de natuur, geen afk staan voor een gold generator ofzo..)

Dieren breeden

Planten farmen

enz. 

Zeg gewoon waar je  me voor nodig hebt! als het niet binnen het lijstje staat, moet je vragen of ik dat soort dingen ook doe, of niet.

Bedankt!!:heart::heart:

 

iIDreamingGirlIi

Hoi @iIDreamingGirlIi

Ik heb misschien wel een baantje voor je.

Ik heb onlangs een bericht geplaatst in survival 2, want ik zoek namelijk iemand die een automatische farm voor mijn groente kan maken. Als je geïnteresseerd bent hoor ik het graag en over de prijs komen we vast wel uit.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-3-2018 om 14:03 zei Estrulta:

Hoi @iIDreamingGirlIi

Ik heb misschien wel een baantje voor je.

Ik heb onlangs een bericht geplaatst in survival 2, want ik zoek namelijk iemand die een automatische farm voor mijn groente kan maken. Als je geïnteresseerd bent hoor ik het graag en over de prijs komen we vast wel uit.

 

Sorry, auto farms heb ik nog nooit gemaakt. Ik had graag wat voor je willen doen. Als je me voor iets anders nodig hebt, stuur dan een berichtje.

 

~Kaylee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hey @iIDreamingGirlIi,

Misschien heb ik nu wel wat voor je? Ik heb een eiland die plat moet worden - de bergjes moeten eraf.

Misschien dat je daarmee wilt helpen? 

Ben er zelf vast mee begonnen, maar als je binnenkort online bent en wilt helpen kunnen we wel een leuk prijsje afspreken. 

Groetjes Estrulta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij kan je minen en zo want ik ben met een project bezig en ik mine niet graag.:sweat_smile:

zijn er dingen dat je heel graag doet vraag het dan hopelijk kan ik er voor zorgen.:D

 

hopelijk wil je helpen groetjes:TDP06 

 

bewerkt door TDP06
Ik had nog een idee om er bij te zetten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-3-2018 om 14:40 zei Estrulta:

Hey @iIDreamingGirlIi,

Misschien heb ik nu wel wat voor je? Ik heb een eiland die plat moet worden - de bergjes moeten eraf.

Misschien dat je daarmee wilt helpen? 

Ben er zelf vast mee begonnen, maar als je binnenkort online bent en wilt helpen kunnen we wel een leuk prijsje afspreken. 

Groetjes Estrulta

Hi! Ik zou graag willen helpen. Sorry voor de late reactie, ik had toetsweek. Wanneer kan ik komen helpen?

Dreaming

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-3-2018 om 12:24 zei iIDreamingGirlIi:

Hi! Ik zou graag willen helpen. Sorry voor de late reactie, ik had toetsweek. Wanneer kan ik komen helpen?

Dreaming

Wanneer heb je tijd en ben je op s2 zodat ik je trust kan geven etc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...