Spring naar bijdragen

Waarom kan ik geen foto's uploaden op het forum


TheIdiotManiac

Aanbevolen berichten

Hey Torchcrafters,

Jullie hebben vast ook wel het probleem gehad dat je een foto niet meer kan toevoegen als bijlagen in een Discussie, best vervelend maar je hebt altijd nog andere mogelijkheden*. Blijkbaar kun je zien hoeveel kB je nog over hebt om een foto te uploaden, iets wat ik dus nooit wist maar goed xD. Dit vind je door op je naam rechtsboven aan bij het forum te klikken en dan naar: Mijn Bijlagen. Mijne is bijvoorbeeld 95% vol: FOTO*. Weet niet of het een mogelijkheid is om de foto's uit oude Discussies te verwijderen dat je dan weer ruimte kunt maken om nieuwe foto's te uploaden, (Zou zeker nice zijn) maar heb tot nu toe nog niks zien veranderen en wel een foto verwijderd uit een Discussie. Maar goed, dit betekend niet dat ik geen foto's meer kan uploaden natuurlijk, hiervoor heb je ook andere manieren!

*Je hebt bijvoorbeeld:

Het gebruik is simpel, en snel, wat altijd fijn is xD.

Imgur is denk ik de meest gebruikte site om foto's op te uploaden en dan in vervolg de link te plakken in een forum Discussie (Weet jij zelf misschien betere of meer opties? Let me know)

Dit hebt ik meer geschreven voort de nieuwere Forum spelers omdat ik vaak wel eens zie dat mensen geen foto's kunnen uploaden, en een beetje uitleg kan geen kwaad! Hoop dus ook dat in ieder geval één iemand hier wat aan zal hebben.

EDIT: Er is dus inderdaad wel de mogelijkheid om bijvoorbeeld uit oude post's die niemand meer zal lezen een foto te verwijderen om ruimte te creëren voor nieuwe foto's!

Groetjes,

TheIdiotManiac

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt Lightshot. Een simpel proces om te doen. Je download het. Als het goed is zal het meteen geactiveerd zijn. Je klikt het icoontje rechts onderin die je dan krijgt na het downloaded. En dan kan je meteen een screenshot maken. Nadat je de foto/screenshot hebt gemaakt druk je op het wolkje. Druk op openen. En dan heb je je eigen link met jouw foto erop. Het leuke is dat je zelf mag uitmaken hoe groot of hoe klein de foto moet zijn. Dit is vooral handig voor foto's. Maar als je iemand report is het handiger om imgur te gebruiken. Want die is makkelijker om te gebruiken. Niet dat LightShot dat is. Maar het is handiger als je de foto's kan verkleinen of vergroten of niet? Haha. En nog veel succes met je foto's xD.

 

P.S Sorry dat ik een heel boek heb geschreven als reactie :P

bewerkt door extremewessel30
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...