Spring naar bijdragen

Hallo, ik ben SenorFlamingo


SenorFlamingo

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben SenorFlamingo

Ik ben 21 jaar oud en woon op mezelf. Hobby's zijn koken, muziek luisteren, fietsen en uiteraard gamen. Ik ben een beetje een redstone nerd (tenminste, ik wil daarin een beetje meer leren) en wordt daarin graag een beetje uitgedaagd.

Mn plan is om op survival1 te zitten, maar misschien dat ik nog skyblock ga doen.

o/

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei SenorFlamingo:

Hallo, ik ben SenorFlamingo

Ik ben 21 jaar oud en woon op mezelf. Hobby's zijn koken, muziek luisteren, fietsen en uiteraard gamen. Ik ben een beetje een redstone nerd (tenminste, ik wil daarin een beetje meer leren) en wordt daarin graag een beetje uitgedaagd.

Mn plan is om op survival1 te zitten, maar misschien dat ik nog skyblock ga doen.

o/

Welkom op de forums en op de Torch Craft server zelf. Als je eens voorbij Games komt moet je vooral is hoi zeggen tegen mij. Ik ben vaak bij Games :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei SenorFlamingo:

Hallo, ik ben SenorFlamingo

Ik ben 21 jaar oud en woon op mezelf. Hobby's zijn koken, muziek luisteren, fietsen en uiteraard gamen. Ik ben een beetje een redstone nerd (tenminste, ik wil daarin een beetje meer leren) en wordt daarin graag een beetje uitgedaagd.

Mn plan is om op survival1 te zitten, maar misschien dat ik nog skyblock ga doen.

o/

grootse plannen succes man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...