Spring naar bijdragen

Goodbye


Isastyle

Aanbevolen berichten

Lieve Spelers van TC,

 

Voor mij is het moment aangebroken om een moeilijke keuze te maken.

Zoals sommige van jullie weten heb ik het de laatste tijd ontzettend druk met mijn bedrijf.

Om mij hier 100% op de kunnen focussen heb ik de keuze gemaakt te stoppen met modereren.

Wij zullen wel blijven spelen maar in mindere mate.

Dankjewel voor de geweldige tijd die ik met jullie heb mogen beleven! <3

 

Groetjes, Isa

  • Bedankt 3
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:scream:Ik hoorde het pas van reznov. Je was echt super aardig en ik vind het echt heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel (getypt zonder kopiëren/plakken) jammer :scream:. Pfffffff en nu ga ik even iets beters met mijn vingers doen...

 

Nou ja alsnog doei ik hoop dat je bedrijf goed gaat en dat je dan later nog eens een keertje torchcraft gaat overkopen met het geld dat je hebt verdiend!

:scream::scream::scream:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...