Spring naar bijdragen

xItsMeBlue

Aanbevolen berichten

:grimace:Hey Guys!

Ik ga een MEGA Give Away doen op Survival1! Hieronder zie je de prijzen die je kan winnen!

Maar eerst hoe je meedoet:

Laat een reactie achter onder deze discussie met daarin de hashtag #MEGAgiveaways1 en je Minecraft naam. Waarom ik graag wil dat je die tag erbij zet is omdat ik dan weet dat je meedoet en niet gewoon een leuke reactie hebt achtergelaten :D

De winnaars worden bekendgemaakt op 5 Oktober

(Ik heb de datum wat ingekort want er waren zoveel aanmeldingen)

De Winnaars zijn bekend!

Zie linkje: 

 

Hier zijn dan de prijsjes:

Pakket 1/ Pakket Cookies: 4 stacks cookies om lekker op te smikkelen.

Pakket 2/ Pakket Cat: (Voor de liefhebbers) 32 visjes een ocelotto spawnegg 1 name tag en een lead

Pakket 3/ Pakket Dirt: 2 stacks dirt en 2 stacks grass voor het uitbreiden van je gebiedje (Kan heel handig zijn :tounge_xd:)

Pakket 4/ Pakket Stone: 2 stacks Cobble Stone, 2 stacks Stone en 2 stacks Stone Brick voor de bouwers

Pakket 5/ Pakket Redstone: 2 pistons, 1 stack redstone, 5 repeaters, 1 lever, 1 redstone torch, 1 stone button en 1 wood button voor de techinische onder ons

 

 

Pakket 6/ Pakket Horse: (Voor de ruiters) 32 sugar, 1 saddle, 1 horse spawnegg, 1 lead, 1 name tag en 1 (golden) horse armor

Pakket 7/ Pakket Armor: 1 set golden armor en 1 set iron armor heel leuk als je soldaatje wil spelen :skull:

Pakket 8/ Pakket Anvil: 1 anvil leuk als je ze verzamelt :grimace:

Pakket 9/ Pakket Wood: 1 stack loggs van alle soorten wood (Birch, Spruce, Jungle, Oak, Dark Oak en Acacia) Hier kun je wel een kleurrijk huisje van bouwen

Pakket 10/ Pakket Sugar: 32 sugar canes en 32 sugar lekker zoet :no_mouth:

 

Pakket 11/ Pakket Chicken: 32 cooked chicken en 32 eggs Kip is lekker! Jippie jippe yay (Smikkelen)

Pakket 12/ Pakket Vegatables: 1 stack cooked potato's, 32 potato's en 1 stack carrots voor de vegetariërs

Pakket 13/ Pakket Slabs: 1 stack oak slabs, 32 stone brick slabs, 32 stone slabs en 32 cobble slabs is wel mooi op daakjes :neutral:

Pakket 14/ Pakket Gold: 32 Gold Dan ben je wel een stuk rijker

Pakket 15/ Pakket Coins: 100 coins Dat lijkt mij wel veel

 

Pakket 16/ Pakket Lapis: 1 stack lapis blocks leuk als je iets wilt enchanten

Pakket 17/ Pakket Tools: (Diamond) Pickaxe, (Diamond) Sword, (Diamond) Axe, (Iron) Shovel, (Iron) Hoe oeh diamonds

Pakket 18/ Pakket Wheat: 1 stack seeds en 1 stack wheat voor de farmers

Pakket 19/ Pakket Drops: 10 feathers, 10 leather, 10 enderpearls, 10 blaze rods, 10 spider eyes en 10 strings handig :innocent:

Pakket 20/ Pakket Furnace: 4 Furnace, 1 stack coal and 1 stack charcoal voor mensen zonder flame of fireaspect

 

Pakket 21/ Pakket Diamond: 32 diamonds om rijk van te worden :glasses:

Pakket 22/ Pakket Cocoa: 2 stacks cocoa beans chocola-la-la-la

Pakket 23/ Pakket Dye: Alle dye kleurtjes van de regenboog 5x leuk voor kleurrijke schapen of een mooi huisje

Pakket 24/ Pakket Wool: 32 wool, 10 black wool, 5 blue wool en 5 pink wool voor de mooiste banners

Pakket 25/ Pakket Potion: 1 potion of healing, 1 potion of regeneration, 1 potion of nightvision, 1 potion of swiftness, 1 potion of strength, 1 potion of invisibility en 1 potion of fire risistance leuk voor de heksjes en de tovenaren

 

Pakket 26/ Pakket Fruit: 64 melons en 20 apples voor in de fruitschaal

Pakket 27/ Pakket Dog: (Voor de liefhebbers) 1 Dog (aftehalen), 1 name tag en 1 lead

Pakket 28/ Pakket Firework: 64 Firework (3 verschillende soorten) fijn als je elytra hebt

Pakket 29/ Pakket Varken: 2 stacks cooked porkchop niet voor de moslims

Pakket 30/ Pakket Flowers: 30 Flowers (6 verschillende soorten) GIRLPOWER

 

Ps: Geen forum account? Geen probleem! Ik val ook te bereiken via torchcraft zelf doe dan /mail send TheBlueNightFury #MEGAGiveAway

 

bewerkt door TheBlueNightFury
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...