Spring naar bijdragen

010, it's MAGIC! (BELANGRIJK)


Wesley855

Aanbevolen berichten

Beste spelers!

Iedereen weet wat 010 betekend!

010 betekend: Ik ben de allerbeste van heel TC en beter dan SmexyCover, zoals jullie weten.

Zodra je 010 achter je naam bent, krijg je een groot team van 010'ers in Games.

En heel veel andere 010 vrienden zoals: (TheIdiot010, xRobert010, Smexycover010, Wesley855_010, Darrenflavio010)

En meer sociaal contact in de chat.

xRobert010 is onze leidster.

(Iedere 010er teamt met elkaar)

 

Vriendelijke Groet,

Wesley855_010

 

bewerkt door Wesley855
  • Bedankt 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

010 heeft mijn leven 10x zo mooi laten lijken. Het heeft m'n hele Skyblock ervaring veranderd en ik maak zowaar vrienden! Sluit je aan bij de 010 clan en geniet 100 keer zoveel meer van TorchCraft! (Zelfs onze grote hater SmexyCover is een 010 aanhanger geweest! Doe maar eens /seen SmexyCover) 

bewerkt door TheIdiotManiac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta achter covertje ;) 020 is gewoon beter in vele aspecten, het staan nou eenmaal niet voor niets verderop in de getallenreeks.

Zo is 20 bier beter dan 10 bier. En 20 euro beter dan 10 euro. Ook is 020 bier beter dan 010 bier (heeft 010 wel eigen bier? ;o ) ik denk dat we hier wel een trend zien.

Al met al robert krijgt wel 010 aplausjes van me hoor, maar 020 hoeraatjes voor @SmexyCover >:D

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei ReznoV_Vazileski:

Ik sta achter covertje ;) 020 is gewoon beter in vele aspecten, het staan nou eenmaal niet voor niets verderop in de getallenreeks.

Zo is 20 bier beter dan 10 bier. En 20 euro beter dan 10 euro. Ook is 020 bier beter dan 010 bier (heeft 010 wel eigen bier? ;o ) ik denk dat we hier wel een trend zien.

Al met al robert krijgt wel 010 aplausjes van me hoor, maar 020 hoeraatjes voor @SmexyCover >:D

maar 010 tijgers tegen je is beter dan 020 tijgers tegen je >:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nooit cijfers achter me naam omdat ik vind dat dat je naam specialer maakt ofz. Als je er cijfers achterzet is het net alsof je een persoon bent in een lijst vol met andere spelers met dezelfde naam. 010 is natuurlijk wel heel leuk maar ik zou het zelf niet doen. Hou mij maar bij de No Number Squad (Die is natuurlijk het tofste :glasses:). Zo voel ik me ook goed omdat ik TheBlueNightFury ben en niet BlueNightFury010 (BlueNightFury is bezet :D). Maar dat is natuurlijk niet tegen de 010 gang of de 020 gang. Maar ik ga er maar weer vandoor! Groetjes IK

 

59cb3de8af033_VoorTc.png.9ad2be04c6fe5ada19aad767d15b549c.png

VIP++ op Survival

bewerkt door TheBlueNightFury
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-10-2017 om 10:52 zei ReznoV_Vazileski:

Ik sta achter covertje ;) 020 is gewoon beter in vele aspecten, het staan nou eenmaal niet voor niets verderop in de getallenreeks.

Zo is 20 bier beter dan 10 bier. En 20 euro beter dan 10 euro. Ook is 020 bier beter dan 010 bier (heeft 010 wel eigen bier? ;o ) ik denk dat we hier wel een trend zien.

Al met al robert krijgt wel 010 aplausjes van me hoor, maar 020 hoeraatjes voor @SmexyCover >:D

Topper <3

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...