Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hey hoi! TheBlueNightFury hier!

Dit word trouwens echt super algemeen!

Of toch niet...

Laten we het maar niet zo algemeen houden.

Miss moet ik maar gewoon beginnen.

Hallo! Ik ben Claire. Mijn Username is TheBlueNightFury en ik woon in de provincie Utrecht. Ik ben 12 jaar oud. Ik ben vandaag lekker bezig met het kloten op forum. En het liefst speel ik survival, ik heb daar ook een rank: VIP++. Ik ga een betere rank kopen op mijn verjaardag (13 januari). Dan word ik Godlike++ (Ik houd van plusjes). Mijn favoriete kleur is Blauw. Dat is gwn Blauw in het algemeen. Dus ook aqua en mintgroen horen daarbij. Ik heb een kat, en die heeft een gat. Zijn naam is Leo. Hij is een kater. Mijn haarkleur is rood. En ik ben 1.70 lang dat is best wel lang voor een 12 jarige. Mijn hobby's zijn: Minecraften, Torchcraften, Voetballen, naar school gaan, mijn huiswerk op het laatste moment maken en helium zuigen (wat ik helaas maar weinig kan doen). Verder ben ik al jarig over 103 dagen, 6 uren en 33 minuten. Mijn discord is TheBlueNightFury maar voeg me maar niet toe want ik heb al heel veel berichten met spam. Ik haat spam. Ik ben een vrouw. Dat had ik nog niet verteld. Ik kan trouwens razendsnel typen. En ik heb een Pinda Intollerantie. Ik kan daardoor nauwelijks merk chocola eten en verder geen wortels, appel of zaden. Ik heb dus geen flauw idee hoe appel smaakt. Ik ben trouwens een Nederlander en geen Belg. Ik ken heel wat moppen waarmee ik Belgen niet zo blij maak dus daarom vertel ik ze niet. Ik zit op het Farel College en doe TTO (TweeTaligOnderwijs) op havo/vwo niveau. Wat ik later wil worden is lerares in een BETA vak op de universiteit (wiskunde om precies te zijn). Ik ben nogal goed in wiskunde (beste van de klas). Ik ben eig wel goed in alles. Maar dat was het wel. Heb ik al verteld dat ik op voetbal zit? Want dat is heel belangrijk.

Goeiedag verder!

Groetjes IK

bewerkt door TheBlueNightFury
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...