Spring naar bijdragen

Terra- EVENT (Zaterdag 16.00)


Xoezer

Aanbevolen berichten

Terra
The final battle!

Hi TorchCrafter's,

Zoals jullie op de homepage hebben kunnen lezen stopt Terra er helaas mee. Hiermee komt er een eind aan de rijken van Modoria en Calydon. Wees er bij zaterdag 7 oktober 2017!

De hele dag kun je pvpen tot je er bij neer valt, warp naar het andere rijk en laat zien wie de eindbaas is. Maar dat is nog niet alles, vanaf 16.00 gaat het los. De map wordt vrijgegeven en alle spelers krijgen beschikking over bouwrechten en natuurlijk TNT! Blaas de map op en maak voorgoed een einde aan de tegenstander.

Wees er bij, en maak het af zaterdag 7 oktober vanaf 16.00. Tot dan!

met vriendelijke groet,
- Het Terra team

Speciale dank aan: @ChimpGamer, @jeroen123, @skykill4, @Isastyle, @SlamBam 140, @Eddyy (eddyy_69NL), @funny_men300 en @age111

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎2‎/‎10‎/‎2017 om 17:22 zei Xoezer:

Terra
The final battle!

Hi TorchCrafter's,

Zoals jullie op de homepage hebben kunnen lezen stopt Terra er helaas mee. Hiermee komt er een eind aan de rijken van Modoria en Calydon. Wees er bij zaterdag 7 oktober 2017!

De hele dag kun je pvpen tot je er bij neer valt, warp naar het andere rijk en laat zien wie de eindbaas is. Maar dat is nog niet alles, vanaf 16.00 gaat het los. De map wordt vrijgegeven en alle spelers krijgen beschikking over bouwrechten en natuurlijk TNT! Blaas de map op en maak voorgoed een einde aan de tegenstander.

Wees er bij, en maak het af zaterdag 7 oktober vanaf 16.00. Tot dan!

met vriendelijke groet,
- Het Terra team

Speciale dank aan: @ChimpGamer, @jeroen123, @skykill4, @Isastyle, @SlamBam 140, @Eddyy (eddyy_69NL), @funny_men300 en @age111

eeumh... als jij mij een paar tnt wilt geven is dat goed. maar ik wil niet dat terra stopt, mag ik een rankoverzetting? ik wil ook user zijn op games xD 

 

mvg spiro_02

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FireBoy_02:

eeumh... als jij mij een paar tnt wilt geven is dat goed. maar ik wil niet dat terra stopt, mag ik een rankoverzetting? ik wil ook user zijn op games xD 

 

mvg spiro_02

Een Rank overzetten van Terra naar een gamemode naar keuze kun je aanvragen via een ticket, die stuur je naar [email protected]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Pixiio unpinned this discussie

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...