Spring naar bijdragen

Uitleg Skyblock


TheIdiotManiac

Aanbevolen berichten

Hey! Ben jij nieuw of een oude speler die alles verleerd is? Dan heb je hier een kleine uitleg van wat je allemaal kunt doen op Skyblock!

  • Eiland

Als je net nieuw op Skyblock bent kom je op de /spawn, daar heb je allemaal kleine spawn shopjes van spelers en ook kraampjes van de server zelf waar je verscheidene dingen kunt kopen en verkopen, maar daar heb je natuurlijk nog niks aan zonder een eiland te hebben! Deze creëer je door /is te typen, verpruts je eens een eiland kun je je oude verwijderen door /is reset te doen en binnen 10 seconde /is confirm te typen. Ook heeft je eiland een level, deze kun je updaten door /is level te typen. Een standaard begin eiland heeft in het begin 9 levels. (En oh ja, er zijn op je eiland ergens 3 diamanten te vinden!)

Sinds een tijdje is er nu ook een ander commando toegevoegd om de punten van je blokken te berekenen. /is value is nu te gebruiken daarvoor, elke 100 punten is 1 level die je krijgt voor je eiland wanneer je het blok plaatst.

En natuurlijk! Als je al eens een keer van je eiland valt, vergeet dan niet zo snel mogelijk /is te typen zodat je niet dood valt en je spul meteen kwijt bent.

Vergeet ook zeker niet /kit welkom te doen voor wat begin spul, van de stone kun je bijvoorbeeld stone bricks maken, die geven meer eiland levels! En heb je alsnog iets nodig, heb je altijd wel spelers op Skyblock die desnoods wel wat spulletjes kunnen afstaan. :)

  • Samen spelen!

En wil je samen spelen met een vriend/vriendin, dan kun je /is invite [naam] (zonder de haakjes) in typen om een persoon uit te nodigen om samen te spelen. Als die persoon zijn/haar inventory vol is kan die het beter even in een enderchest op /spawn doen of bij de ruilhokjes aan jou geven (of anders om natuurlijk). Ook heb je natuurlijk een command om een persoon van je eiland te gooien, doe dit natuurlijk wel in overleg met die persoon, wel zo eerlijk. Hiervoor gebruik je /is kick [naam], en weet je nou bijvoorbeeld de naam niet van de persoon kun je altijd checken bij /is team om al je team-leden te zien! Ook kun je een eiland verlaten als je bij iemand anders bent, hiervoor kun je /is leave gebruiken.

  • Geld, alleen maar geld!

Nu komen we op het stukje geld uit, anders kun je natuurlijk niks kopen van de spelers! Geld valt te verdienen door een aantal opdrachten te voltooien, deze opdrachten kun je zien door /c of /opdracht te typen. Je hebt 5 verschillende niveau's van opdrachten, zo begin je bij Starter en zo eindig je bij Skylord. Nu we het stukje verdienen hebben gehad, kunnen we door naar het uitgeven van je geld, want wat moet je anders met geld als je niks kunt uitgeven! Zoals eerder verteld zijn er op /spawn een paar kleine shopjes van spelers maar ook bij /warp heb je van verscheidene spelers vanaf de Godlike rank ook shops. Hier kunnen ook dingen tussen zitten die geen shops zijn, maar bijvoorbeeld een plek waar je gratis goud kunt farmen.

Oh ja, dankzij @bert_POWER ben ik ook even herinnerd aan het feit dat je op /spawn in het gebouw achter je ook aan de linkerkant cobble generators hebt, hier spawnen zo nu en dan ook ore's tussen!

Vergeet ook niet dat alle standaard commando's gezien kunnen worden met /is hulp

  • Hier een paar linkjes waar je wat aan kunt hebben voor informatie voor de server: (klikbaar)
  1. TorchCraft Discord groep
  2. Helper Worden
  3. Algemene Hulp Site
  4. Voor het melden van hackers, bugg's en andere dingen kun je altijd een ticket sturen naar [email protected]

 

  • En hier nog een paar linkjes voor informatie die te gebruiken valt voor Skyblock: (klikbaar)
  1. Blokwaardes
  2. Keuken Challenge
  3. Torch Challenge

Hoop dat jullie hier wat aan hebben! Groetjes,

TheIdiotManiac

Oh ja, indien jullie spelers nog tip's en tricks hebben voor de spelers vergeet ze zeker niet achter te laten hier beneden!

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Build_it_now:

er zitten ergens op je eiland 3 diamanten, of er zijn 3 diamanten op je eiland te vinden ;) Deze dingen doe ik ook altijd met me zinnen doe ik :P

Ja dat zie ik: Deze dingen doe ik ook altijd met me zinnen doe ik

Als we er dan toch op gaan letten :tounge_xd:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...