Spring naar bijdragen

Kleine give-away!


TheIdiotManiac

Aanbevolen berichten

Hey! Zoals een paar spelers al hebben kunnen zien heb ik vandaag het eiland level 50.000 behaald! Nou ja aangezien ik 3 account's waarmee ik eigenlijk de challenge zou kunnen voltooien dacht ik, laat ik maar eens wat spul weg geven...

Dus uhum.. Ik hou een kleine give-away, het enige wat je hoeft te doen is je in-game naam achter te laten en een leuke roast (woohoo yaay we mogen een idioot roasten!) achter laten over mij!

  • Voor de 1e plaats hebben we 1 stack Diamond Blocks.
  • Voor de 2e plaats hebben we 1 stack Emerald Blocks. (dit item kan nog veranderen, hangt beetje van de villagers af of die wel zin hebben om met deze man te ruilen)
  • En voor de 3e plaats 1 stack Gold Blocks.
  • En voor uhm, een random persoon (uitgekozen door m'n moeder, even een applausje voor haar) een Beacon.

Ook krijgen de mensen die mee spelen een klein cadeautje maar dat houden we voor nu even geheim! Dus of je nou wint of niet, je krijgt wel wat!

De give-away datum laat ik pas weten zodra we genoeg mensen hebben die mee willen doen...

Groetjes, TheIdiotManiac.

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

o vind je dat aardig nou dan ben ik nog niet begonnen over hoe erg je stinkt. Ik woon in friesland en ruik het gewoon. Dat komt omdat jij jezelf nooit schoon maakt omdat je alleen maar skyblock speelt vieze verslaafde.

xD (luff you #nohomo) xD 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bert_POWER:

o vind je dat aardig nou dan ben ik nog niet begonnen over hoe erg je stinkt. Ik woon in friesland en ruik het gewoon. Dat komt omdat jij jezelf nooit schoon maakt omdat je alleen maar skyblock speelt vieze verslaafde.

xD (luff you #nohomo) xD 

Ik woon ook in Friesland dus kan best kloppen dat je me ruikt, ruik jou ook <3

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roses are red, violets are blue... monkeys like you, belong in the zoo. But don't be afraid, i'll be there too.. not in the cage, but laughing at you :D 

Weet geen eens wanneer iets precies een roast is, maar vond deze wel mooi (is ook de enige die ik ken overigens xD) dus eh, ik doe ook gezellig mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een idote maniak oftewel een brillemans ik moest je roasten maar dat gaat nogal moeilijk because 1 je hebt een bril die bakken niet zo goed .2 ik neem aan dat je niet in een bakpan past dus ik denk dat ik je moeilijk kan roasten

ps tim zijn moeder kies mij ik ben heel erg cool ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...