Spring naar bijdragen

Nieuwe lobby recensie!


Gijpa04

Aanbevolen berichten

Hi Mensen,

Ik zag dat de lobby vernieuwd was en hier ga ik delen wat ik er van vind :D.

Voor mijn gevoel is hij simpeler geworden en ik zie ook geen Torchcraft logo?,

dus mijn recensie van de nieuwe lobby hij is niet lelijk maar ik vind hem niet bijzonder en ook geen Torchcraft uitstralen :?

 

Ik zou het leuk vinden als jij hier ook achter laat wat je van de nieuwe lobby vindt?

(bekijk de lobby ;P

 

MVG Gijpa04 :kiss_closed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben met een rede voor een wat kleinere en simpelere map gekozen. grotendeels omdat we natuurlijk pasgeleden een aantal gamemodes samengevoegd hebben. we hielden in de oude lobby hier meer poorten over dan dat we in gebruik hadden. Doordat de map nu wat kleiner is geworden konden we het oude logo niet meer terugplaatsen. die is namelijk qua groote bijna even groot als de nieuwe lobby. en dat zou een beetje misstaan. Ik ben nog aan het kijken of ik een aangepast logo kan maken. 

Moderator grot,

Ik vind het leuk om te zien hoe populair de moderator grot is bij de spelers. Ik Zal ook kijken of ik die eventueel op een leuke manier in deze nieuwe map kan gaan verwerken :D

  • Leuk 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-10-2017 om 09:53 zei compelintje:

We hebben met een rede voor een wat kleinere en simpelere map gekozen. grotendeels omdat we natuurlijk pasgeleden een aantal gamemodes samengevoegd hebben. we hielden in de oude lobby hier meer poorten over dan dat we in gebruik hadden. Doordat de map nu wat kleiner is geworden konden we het oude logo niet meer terugplaatsen. die is namelijk qua groote bijna even groot als de nieuwe lobby. en dat zou een beetje misstaan. Ik ben nog aan het kijken of ik een aangepast logo kan maken. 

Moderator grot,

Ik vind het leuk om te zien hoe populair de moderator grot is bij de spelers. Ik Zal ook kijken of ik die eventueel op een leuke manier in deze nieuwe map kan gaan verwerken :D

Leuk! fijn dat je het uitleg :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...