Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zoals sommige weten heb ik de laatste tijd staff selfies verzameld over heel de server.

Ik ga ze hier allemaal posten op het forum. (sorry als je juist slecht kijkt of je ogen dicht hebt als ik de selfie trok xD)

Ik heb zoals jullie kunnen zien in de selfies of de taggs heel veel staffleden afgegaan waaronder sommige die afk waren of sommige die het niet eens wisten. (sorry pixiio)

 

Maar...  als je wilt kan je ze downloaden en als achtergrond op je bureaublad nemen of gewoon bijhouden. Ik heb de recentste foto's genomen voor in het forum omdat ik anders een andere skin had.

hier is de link: https://imgur.com/a/fttJy

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei FireBoy_02:

Zoals sommige weten heb ik de laatste tijd staff selfies verzameld over heel de server.

Ik ga ze hier allemaal posten op het forum. (sorry als je juist slecht kijkt of je ogen dicht hebt als ik de selfie trok xD)

Ik heb zoals jullie kunnen zien in de selfies of de taggs heel veel staffleden afgegaan waaronder sommige die afk waren of sommige die het niet eens wisten. (sorry pixiio)

 

Maar...  als je wilt kan je ze downloaden en als achtergrond op je bureaublad nemen of gewoon bijhouden. Ik heb de recentste foto's genomen voor in het forum omdat ik anders een andere skin had.

hier is de link: https://imgur.com/a/fttJy

Mooie selfie man! Een tip: Bij sommige selfies heb je geen F1 gebruikt en stond je hotbar enz. Nog op de foto xD. Misschien op letten. Maar verder is alles perfect :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei extremewessel30:

Mooie selfie man! Een tip: Bij sommige selfies heb je geen F1 gebruikt en stond je hotbar enz. Nog op de foto xD. Misschien op letten. Maar verder is alles perfect :)

Het gaat niet om de kunst van foto's maar om de Staff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...