Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Vandaag hebben we iets nieuws uitgebracht op Games genaamd skullhunt. Je zou het kunnen zien als een nieuwe game maar tijdelijk. Nou even over de game zelf. Het doel van de game is dat je opzoek gaat naar halloween skulls die versprijd zijn over de games lobby, de normale creative spawn en de creative godlike spawn. Als je 10 skulls hebt gevonden wordt je beloond met 10 coins, bij 20 skulls 20 coins en bij 25 skulls krijg je 2 keys. Met die 2 keys kun je een crate openen. Als je 25 skulls hebt gevonden heb je alle skulls gevonden! De Game zal waarschijnlijk eindigen op 1 November. Je krijgt 2 tips. 1ste Tip alle skulls hebben een halloween skin. 2de Tip als er particles van een skull afkomt zie je dat je die an hebt gevonden.

LET OP! Als je die keys niet krijgt of er zijn problemen mee. Meld het dan even!
Veel skullhunt plezier!

De skullhunt is afgelopen! Gefeliciteerd aan iedereen die alle skulls wist te vinden!

  • Leuk 4
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei thijsios13:

nou heb ik net mn vote keys ingevelerd werkt de boel niet alles wat ik kreeg werkte niet jammer tc :(

Ik had duidelijk gezegd dat je als reward geen VIP rank kreeg maar een VIP kit voor 1 uur en WorldEdit werkt ook maar voor 1 uur alleen op de plots waar jij bouw rechten hebt. Waarschijnlijk heb je dit niet mee gekregen omdat je zo weer weg was. Verder wil ik hier ook niet op in gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

 

nee chimp het werkte niet ik kon op mijn plot geen //wand doen hij zei :you look at the premission worldedit.wand ofzo en op eens was mn naam alleen wit en stond er ook geen speler voor mn naam vanwege die keys dus heb ik lekker zitten zoeken naar 25 heads voor NIKS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei thijsios13:

nee chimp het werkte niet ik kon op mijn plot geen //wand doen hij zei :you look at the premission worldedit.wand ofzo en op eens was mn naam alleen wit en stond er ook geen speler voor mn naam vanwege die keys dus heb ik lekker zitten zoeken naar 25 heads voor NIKS

Dan vind ik het zeer vreemd dat het bij alle andere wel gewoon heeft gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...