Spring naar bijdragen

Het mysterie van Anubis


compelintje

Aanbevolen berichten

Beste spelers,

Al tijden zijn er in de hoek van de prison map opgravingen bezig. Bij de eerste opgravingen werden een deserttemple en het hoofd van Anubis onder het zand vandaan gehaald. 

Gisteravond laat begon de grond te beven en het beeld te spreken
 

'Beste spelers! Ik heb u waardig bevonden om het heilige sand uit deze woestijn op te graven. Ik geef u een plek waar sand onbeperkt terug zal keren. en u zoveel sand als u maar wilt kunt halen. Om u extra te belonen zult u op deze plek ook gravel tegen komen. waarmee u in staat zal zijn nieuwe blokken te creëren!'

 

:o Gisteren is er wat gebeurd op prison mensen. Plotseling hebben we een plek gekregen waar we gratis ons sand vandaan kunnen halen. Zoek snel rond en ontdek ook het geheim van het zwevende zand van Anubis.

groetjes,

Comp.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ShadowWolfHunter

Tegenwoordig is het geen kans meer, het is standaard, als je met silk touch gravel mined, krijg je gwn gravel. en met fortune is een grotere dropkans op flint, fortune 3 is standaard flint uit gravel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei ShadowWolfHunter:

Tegenwoordig is het geen kans meer, het is standaard, als je met silk touch gravel mined, krijg je gwn gravel. en met fortune is een grotere dropkans op flint, fortune 3 is standaard flint uit gravel :)

en ik ben gwn pro dus heb fortune 3 xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 02/11/2017 om 04:09 zei Monk_NL:

Ik bedacht me net iets... Is "Anubis" Yoda taal voor "A is nub"? Dat is toch een belediging voor rank A spelers? :o

 

 

Op 01/11/2017 om 21:23 zei Monk_NL:

Yes! Anubis is eindelijk wakker geworden! Nu kan ik ons potje schaken eindelijk afmaken waar we 2000 jaar geleden mee begonnen waren.

Bedankt hoor nu heb ik al 10 minuten de slappe lach :D:D:D:D

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-11-2017 om 09:59 zei bert_POWER:

@compelintjeGaat het zand op mine ulragod en Z nu ook weg vin ddat zand erboven namelijk best wel irritant soms.

@Dia_K_NL ga maar lekker zoeken tip het is bij zand "biome" buiten de muren van prison en /warp ores is het dichstbij

Het zand bovenop de mines zal inderdaad gaan verdwijnen. We zijn momenteel bezig met het organiseren van de nieuwe mine inhoud en hoe we deze gaan vormgeven. hou dus het forum goed in de gaten!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...