Spring naar bijdragen

verkoop


BelgEric

Aanbevolen berichten

Hoi

 

Jullie zijn vriendelijke mensen en staff.

Maar er is iets wat jullie niet hebben en andere Prison servers waar ik op speelt wel hebben.

Uw inkoop stand voor alles in te kopen hebben jullie niet verkoop onder spelers is alleen maar tijd verlies indereen wilt toch de laagste prijs.

Want nu zit ik met kisten ore waar ik het niet kan verkopen als er geen mensen online zijn.

Jullie moeten ook in zien dat er nederlandse mensen komen die op zo een server gespeelt hebben met een betere pickaxe waar je 3 blokken hakt in plaats hier van 1 blokje en dan nog traag schrikt mensen af.

In de dagen dat ik gespeelt heb komen er mensen spelen hakken een paar blokken en zijn terug weg omdat ze beter zijn gewend.

Ik ga ook terug naar mijn Prison server waar ik altijd heb gespeelt want jullie bieden mij niet het zelfde aan dan daar 1.sneller pickaxe 2.ik kan er alles verkopen 24 uur rond.

Ik zeg het maar als je me niet gelooft ga dan zelf een kijkje nemen.

Staf en andere mensen die bij jullie spelen zijn zeer vriendelijk dat is zeer goed.

 

Als jullie het aanpassen dan laat het mij weten kom ik graag terug.

Gr BelgEric

  • Haha 2
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag BelgEric,

Op onze prison server zijn we juist op deze manier aan het werk omdat we zo juist een opvallende prison zijn. Het gaat in het begin inderdaad misschien wat trager dan de verschillende Prison servers waarbij je meteen bij het begin een OP pickaxe krijgt en je vrij snel kan ranken. Wij hebben bewust gekozen om het minen iets trager te laten verlopen op deze prison.

Ik begrijp niet helemaal de vraag dat je niets kan verkopen als er geen andere spelers online zijn. Ik denk dat je bedoeld dat als een spelershop vol is dat je dan niets meer kan verkopen en geen geld meer kan verdienen?

Je kan bijna alle blokken ten aller tijden verkopen bij /warp winkel door met je rechtermuisknop op koekiemonster te klikken. Koekiemonster is onze verkoop shop voor spelers. Hij heeft voor alle blokken de richtprijzen waar de andere spelers meestal hun inkoop prijzen op baseren. 

groetjes,

compelintje

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...