Spring naar bijdragen

Back in buisness


Cilindertje

Aanbevolen berichten

Gegroet iedereen,

Ik ben nlgamertje_yt/bolletje/cilindertje. Sommige zouden mij misschien wel kennen. Ik ben een tijdje offline geweest i.v.m school. Ik heb nu weer ruimte in me tijd vrij dus ik ging kijken wat leuk is om die tijd te gebruiken. Ik dacht eerst aan minecraft dus ging ik het spelen. Ik was bezig op een survival server en toen dacht ik aan prison. Vervolgens dat ik een tijdje bezig was met een OP - prison dacht ik van: ''Aahh laat ik een keertje torchcraft wil joinen.'' Ik moet eerlijk zeggen dat de server er nice uit ziet en het is gewoon een hele leuke server met veel aardige mensen. Verder mogen jullie wel wat van mij weten: - Ik ben soms offline door school/waterpolo (ik vind waterpolo leuk en doe het al 8 jaar :P) - Verder hou ik veel van communiceren en ben ik een luisterend persoon. Als er wat is en je wilt iets kwijt luister ik altijd. - Ik ben altijd in voor nieuwe vrienden/vriendinnen. - Sinds kort heb ik huiswerk begeleiding en maak ik daar ook wel wat tijd voor vrij. - als je me iets wil vragen of als je iets wilt ofzoiets kan je het altijd proberen te vragen. Ik speel alleen maar prison dus als ik online ben ben ik daar te vinden.

Ik hoop dat ik een leuke eerste indruk over mezelf te hebben gegeven. Ik wens iedereen veel speelplezier.

Bradley (nlgamertje_yt/bolletje/cilindertje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...