Spring naar bijdragen

TC Streams


TheIdiotManiac

Aanbevolen berichten

Hey!

Al een hele tijd geleden is TorchCraft (<- twitch) eens begonnen met streamen, maar dat is wat stil komen te liggen... Zelf vind ik dat wel jammer, zorgde namelijk wel voor meer interactiviteit met het staf team en ook met spelers die je normaal niet/weinig tegen zou komen. Mijn vraag is meer of dit idee nog door gaat, snap natuurlijk dat jullie ook buiten het spel andere dingen te doen hebben! Maar ik zal vast niet de enige zijn die zich afvraagt wat er nou eigenlijk gebeurd is met de steams.

Groetjes,

bewerkt door TheIdiotManiac
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast ShadowWolfHunter

Ik vind dat je compleet gelijk hebt, een stream was meestal leuk om te zien, en zo had je de kans staff dingen te vragen enzo via twitch chat, zie het ook graag terugkomen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei extremewessel30:

Lijkt inderdaad een leuk idee ;), maar ik denk toch dat het niet zal gebeuren. Tenzij iemand het over kan nemen.

Het was een ploeg van meerdere stafleden, waaronder Pixiio, Xoezer, Saint, Hete_Panda en nog meer mensen. Dus overnemen hoeft niet per se. Is meer het punt dat een van de personen (of een nieuw iemand) het weer kan/zal opstarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...